Customer Care Officer in AARTSELAAR
Je wordt samen met je collega’s verantwoordelijk voor de Spare Parts binnen de Customer Care afdeling.
De job
Jouw taken
Je wordt samen met je collega’s verantwoordelijk voor de Spare Parts binnen de Customer Care afdeling.
Customer Care, een échte partner zijn voor onze klanten, staat hoog ingeschreven in onze strategie:
- Je maakt offertes op voor wisselstukken, snijgereedschappen en messen op vraag van onze verkoopafdeling, agenten, distributeurs en eindklanten.
- Je verwerkt de inkomende orders en zorgt voor een volledige en tijdige levering, lokaal en internationaal.
- Je verzorgt de expeditie-administratie voor de te verzenden wisselstukken.
- Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van retourzendingen en de volledige afwerking van deze dossiers tot en met de creditnota.
- Je hebt de verantwoordelijkheid om onze klanten te ondersteunen bij de correcte opname van bestellingen voor wisselstukken. Op termijn ga je hen daar zelfs advies over kunnen geven.
- Je levert niet alleen een dienst en wisselstukken, je bouwt een band op met de klanten, agenten en distributeurs die je contacteren. Een klant waarmee je communiceerde heeft dezelfde kwaliteitservaring als waar heel het bedrijf en onze producten voor staan.
- Samenwerken – intern en extern –, verantwoordelijkheid nemen, voortdurend verbeteren en klantgerichtheid staan centraal in ons bedrijf en voor jou in de Customer Care afdeling.
Wij ondersteunen de in jouw groei door je progressief opleiding te geven.
Tools & vereisten
- Talenkennis
- Nederlands (zeer goed)
Werkregime
- Voltijds
Aanbod
Veelzijdigheid is troef, bij ons is geen enkele dag hetzelfde. We houden ervan om nieuwe dingen uit te proberen en hebben samen de daadkracht om beslissingen te nemen.
Je gaat deel uitmaken van een internationaal georiënteerd bedrijf met een familiaal karakter.
We zijn een stabiele en sterke groep met de dynamische mentaliteit, korte communicatielijnen en (h)echte teamgeest van een KMO.
Jouw profiel
In dit plaatje pas jij
- Je hebt het denkniveau van iemand met een hogere opleiding en hebt al ervaring in een klantgerichte afdeling.
- Talenkennis is belangrijk in deze internationale omgeving. Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Engels. Kennis van een extra taal (Frans of Duits) is een plus.
- Je leert snel IT-systemen te gebruiken.
- Je bent dynamisch en hebt een positieve ingesteldheid.
- Je pakt dingen vast en durft ownership te nemen.
- Je blinkt uit in klantgerichtheid. Je bent commercieel en administratief sterk.
- Je bent een echte teamplayer.
- Je respecteert de opgelegde kwaliteits- en kwantiteitsdoelstellingen.
- Affiniteit met een technisch product en logistieke voorkennis is een pluspunt.
Zo scoor je extra punten
- Sector kennis
- Relevante werkervaring
Het bedrijf
Corebusiness
De Europese marktleider in het ontwerpen, assembleren en verkopen van snijmachines voor de voedselverwerkende industrie.
Grootte
10 - 49 werknemers
Troeven
- Bedrijf in volle groei
- Rechtstreeks contact met je leidinggevende
- Doorgroeimogelijkheden
- Werkmateriaal
Jouw contract
- Vaste indienstname na interim
Deze vacature staat niet langer open.
Plaats van tewerkstelling: AARTSELAAR
Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.