Administratief bediende naverkoop in Zottegem

Ben je een administratieve duizendpoot, hou je van een afwisselende job in een fijne werksfeer en kennis of ervaring in de automobiel sector? Dan is deze vacature zeker iets voor jou! 

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
10 - 49 werknemers

De job

Jouw taken

Als administratieve bediende ben je niet alleen de ondersteuning van de afdeling naverkoop maar ook het aanspreekpunt van alle klanten.

Een greep uit je takenpakket:

  • Je staat in voor het onthaal van onze klanten. Je laat de klanten goed voelen door je aangename, enthousiaste manier van aanpak. 
  • Je behandelt de binnenkomende oproepen betreffende onderhoud en herstellingen. Jij hebt een hands-on mentaliteit en gaat meteen aan de slag om hun verder te helpen en plant de werkzaamheden in. 
  • Je ontvangt de klanten bij hun wagen en overloopt samen met hen de geplande werken en noteert alle opmerkingen.
  • Planningen maken en rekening houden met verschillende factoren kent voor jou geen geheimen. 
  • Je verzorgt de bijhorende administratie en handelt alles af door het verzorgen van de facturatie.
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het huurwagenpark. Je houdt graag een oogje in het zeil als het gaat over de netheid van de wagens en zorgt ervoor dat de wagens klaarstaan op het afgesproken tijdstip.
Tools & vereisten
  • Talenkennis
    • Frans (goed)
    • Nederlands (zeer goed)
  • Persoonlijkheid
    • Klantgericht
    • Leervermogen
    • Commerciële ingesteldheid
    • Resultaatgerichtheid
    • Stressbestendigheid
    • Probleemoplossend werken
    • Nauwkeurigheid
    • Contactvaardigheid
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Tewerkstelling in een groeiend bedrijf. Je maakt deel uit van de familie en viert de successen mee. 
  • Een boeiende werkomgeving met een collegiale sfeer.
  • Een marktconforme verloning.
  • De mogelijkheid om je talenten maximaal te ontwikkelen.
  • Interne vorming en gecertifieerde opleidingen.

 

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je hebt al eens achter de receptie gestaan en klanten verder geholpen. 
  • Je hebt een sterke affiniteit met auto's en een groot technisch inzicht.
  • Je bent administratief sterk en leert snel bij.
  • Je streeft naar uiterst tevreden klanten en bouwt een langetermijnrelatie op met de klant.
  • Je hebt een goede kennis van Nederlands en Frans.
  • Je bent communicatief sterk, volgt graag alles op en punctueel. 
  • Je bent stressbestendig en je houdt van een gevarieerd takenpakket. 
Zo scoor je extra punten
  • In bezit van eigen wagen
  • Sector kennis
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Je komt terecht in een familiebedrijf waar niemand een nummer is. Een groep actief in de autosector die zeer sterk aan het groeien is in Oost-Vlaanderen voor een Duits merk.

Grootte

10 - 49 werknemers

Troeven
  • Verschillende vestigingen
  • Rechtstreeks contact met je leidinggevende
Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Deze vacature staat niet langer open.

Plaats van tewerkstelling: Zottegem

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Mathieu neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!