Inkoop assistent in BERINGEN
Ben jij gemotiveerd en leergierig en heb je interesse in een job als inkoop assistent? Lees dan zeker verder.
De job
Jouw taken
De functie van inkoop assistent omvat volgende taken:
- Prijslijsten van de verschillende leveranciers herwerken tot importeerbare excel bestanden voor Navision.
- Controleren van de orderbevestigingen en facturen van leveranciers.
- Backorder lijsten versturen.
- Navragen van Levertijden.
Tools & vereisten
- Persoonlijkheid
- Flexibiliteit
- Stressbestendigheid
- Leervermogen
- Resultaatgerichtheid
- Tools
- Microsoft Office (Excel, Word, ...) (zeer goed)
- Talenkennis
- Frans (goed)
- Nederlands (zeer goed)
- Engels (goed)
Aanbod
- Je krijgt een conform loon afhankelijk van ervaring of vorige situatie.
- Fulltime of 4/5 is bespreekbaar.
- Maaltijdcheques
- Groepsverzekering
- Collectief verlof tussen kerst en nieuwjaar + 2 weken in juli zo zijn er nog +/- 10 tal dagen vrij te kiezen.
Jouw profiel
In dit plaatje pas jij
- Je bent gemotiveerd
- Je hebt een zeer goede kennis van excel.
- Indien je kennis hebt van Navision, is dit een pluspunt.
- Bovenop een goede kennis van het Nederlands heb je een basiskennis Frans of Engels.
Het bedrijf
Corebusiness
Onze klant, een groothandel in raam- en deurbeslag voor professionelen is op zoek naar een inkoop assistent.
Grootte
10 - 49 werknemers
Jouw contract
- Vaste indienstname na interim
Deze vacature staat niet langer open.
Plaats van tewerkstelling: BERINGEN
Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.