Dispatcher in Zaventem

Ben jij een technisch-administratieve duizendpoot die graag dagelijks veel telefonische contacten onderhoudt? Stuur ons dan als de bliksem jouw kandidatuur.

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
3 ploegen
≥ 1000 werknemers

De job

Jouw taken
  • In deze interne job ben je de spilfiguur tussen de klant, de projectverantwoordelijke en de technieker
  • Je bent het aanspreekpunt van de klant die een probleem meldt. De problemen zijn vooral van elektrische aard en gelinkt aan HVAC en/of koeling
  • Je maakt de planningen op van interventies van de techniekers en registreert deze ook in de maandplanningen
  • Bijkomend beheer je ook een aantal administratieve taken. Zo hou je diverse databases up-to-date (dispatching, voorraad koelmiddelen…), schrijf je bestellingen uit, doe je de pre-facturatie, registreer je de gewerkte uren…
  • Af en toe sta je in voor kleine technische interventies zoals een reset
Tools & vereisten
  • Persoonlijkheid
    • Probleemoplossend werken
    • Zelfstandig werken
    • Flexibiliteit
  • Talenkennis
    • Nederlands (zeer goed)
    • Frans (zeer goed)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Je nieuwe werkgever staat gekend als een sterk sociaal en betrouwbaar bedrijf
  • Extern een sterk imago als professionele partner voor haar klanten; intern begaan met de veiligheid van haar medewerkers
  • Er wordt voorzien in een aantrekkelijk salarispakket dat aansluit bij je opleiding, je ervaring en je competenties en dat aangevuld wordt met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en bij vaste indiensttreding ook een hospitalisatie- en groepsverzekering
  • Je hebt recht op 20 verlofdagen aangevuld met 15 ADV-dagen.

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je kan zelfstandig werken, indien je reeds ervaring hebt in een soortgelijke functie is dit een pluspunt
  • Je hebt een goede kennis van Word en Excel
  • Je communiceert vlot en bent klant- en servicegericht
  • Je bent tweetalig Nederlands/Frans
  • Je bent flexibel en bereid om in 3 ploegen te werken (vroege/late/nacht), inclusief feestdagen en weekends
Zo scoor je extra punten
  • Snelle beschikbaarheid
  • In bezit van eigen wagen
  • Beperkte afstand naar werklocatie

Het bedrijf

Corebusiness

Je komt terecht in een boeiende en gevarieerde werkomgeving die jou reële doorgroeimogelijkheden kan bieden binnen diverse technieken.

Grootte

≥ 1000 werknemers

Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: Zaventem

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Justyna neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!