Administratief in Bouwsector à Brussel 3
Je bent belast met de administratieve opvolging van alle projecten van het bedrijf.
L'emploi
Vos tâches
Als administratieve bediende oefen je de volgende verantwoordelijkheden uit:
- Opvolging van de arbeidskrachten: registratie van de prestaties (gepresteerde uren op de werven) en voorbereiding van de lonen (« quinzaines »).
- Bijstand aan de arbeiders voor alle vragen betreffende de contracten, het verlof, de ziektes, de overuren, het loon, enz.
- Administratieve hulp voor het project en gesprekspersoon met de medewerkers die op het hoofdkantoor (studiebureau, financiën) werken, of op de Dienst Materieel, desnoods, met verschillende besturen (Politie, Gemeente, stedebouwkunde, enz.).
- Beheer van de bibliotheek van de plannen op de werf (codering, sortering, archivering).
- Opvolging van noodzakelijke documenten in het kader van KWALITEITS en ISO normen.
- Beheer en opvolging van de technische fiches (codering, archivering).
- Aangifte en opvolging van de onderaannemers die op de werf worden gebruikt.
- Opvolging van de werkkledij van de arbeiders (bestellingen, voorzieningen).
- Opvolging van de niet- technische voorzieningen van de werf (catering, installaties, telefonie, enz.).
- In functie van de behoeften en van de specifieke organisatie van de werven, volgt u bovendien verschillende specifieke taken op teneinde het werfteam te helpen om haar taak met doeltreffendheid te vervullen.
Outils & exigences
- Langues
- Français (très bien)
- Néerlandais (très bien)
- Outils
- Microsoft Office (Excel, Word, ...)
- Personnalité
- Orienté client
Régime de travail
- Temps plein
Offre
- Een vast contract na positieve interimperiode
- Een competitief salarispakket in verhouding met uw ervaring, aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen
- Een Bedrifwagen
- De mogelijkheid om zich aan te sluiten in een beroemde bouwonderneming, met nog steeds een 100% familiaal aandeelhouderschap.
Votre profil
Ce qu'on attend de vous
- Een geslaagde ervaring in de bouwsector en in het opvolgen van het arbeiderspersoneel (personeelsadministratie - sociale wetgeving - boekhouding) is een troef.
- Stiptheid en nauwkeurigheid zijn verwachte kwaliteiten
- Geschreven en gesproken kennis van Nederlands EN Frans zijn noodzakelijk.
- Kennis van Excel en Word.
Lokalisatie: functie met veel bewegingen (Brussel en België). Gedurende de periode waar men de lonen moet voorbereiden (2 dagen per maand ) is de functie op de hoofdzetel in Brussel gebaseerd.
Uurrooster : 7u – 15u30
Vos atouts
- Disponibilité rapide
L'entreprise
Corebusiness
Een algemeen aannemingsbedrijf dat zijn stempel drukt in alle sectoren van de bouw en zijn blik resoluut op de toekomst richt.
Taille
200 - 999 employés
Atouts
- Entreprise familiale
- Entreprise en pleine croissance
- Valeur fixe dans le secteur
- Entreprise innovante
- Atmosphère familiale
- Possibilités d'évolution
Votre contrat
- Contrat fixe après une période d'interim
Est ce un job pour vous ?
Ne ratez pas cette opportunité.
Comment IMPACT peut-il vous servir ?
Une longue expertise
Avec une équipe de 100 spécialistes chevronnés, nous trouvons un emploi à mesure pour vous.
Un réseau étendu
Une société familiale ? Une entreprise internationale ? Nous trouvons l'employeur qui vous convient.
Procédure de candidature simplifiée
De la prise de rendez-vous à l’établissement de votre contrat, nous faisons le plus gros du travail pour vous trouver un emploi.
70% d'opportunités en vue d'un contrat à durée indéterminée
Pas moins de 70 % des postes proposés vous donnent une chance d'obtenir un contrat à durée indéterminée.
- Vous n'avez pas besoin de CV ni de compte Mon IMPACT.
- La procédure ne prend que 2 à 5 minutes.
Qui est Michela ?
Michela crée de l’impact en découvrant ce qui
se cache derrière les mots sur votre CV
et en vous aidant au mieux.
Cœur maternel - Déterminée – Passionnée
Offres d'emploi recommandés
Lieu de travail: Brussel 3
Une adresse exacte n'est pas disponible pour l'emploi.
Nous indiquons le lieu où se trouve l'emploi.