General Ledger Accountant in Hasselt

Als General Ledger Accountant ben je samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de volledige algemene en analytische boekhouding.

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste job bij het uitzendkantoor
Voltijds

De job

Jouw taken

Je komt terecht in een enthousiast Finance team van 6 personen en je rapporteert aan de Finance &
Controlling Manager. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de volledige algemene en analytische boekhouding van 4 Belgische entiteiten.

Belangrijkste verantwoordelijkheden die je tot jouw takenpakket mag rekenen zijn:

  • Je overziet alle financiële rekeningen van deze entiteiten;
  • Je staat in voor de dagelijkse operationele, algemene & analytische boekhouding van A tot Y;
  • Je doet maandelijks de reconciliaties van de General Ledger accounts en zorgt voor de onderbouwde documentatie
  • Je behoudt overzicht van het crediteurenproces en de bankboekingen;
  • Je staat in voor de payroll accounting
  • Je behartigt de BTW & vennootschapsbelasting;
  • Je doet de maandafsluiting tot op nettoresultaat (inclusief accruals) en de rapportage hiervan;
  • Je stelt de jaarrekening op en ondersteunt de externe auditors;
  • Je werkt mee aan de verbetering van de financiële bedrijfsprocessen en wordt betrokken in diverse financiële projecten
  • Je assisteert bij de maandelijkse consolidatie van 15 entiteiten en het opstellen van financiële rapporteringen.
Tools & vereisten
  • Talenkennis
    • Frans (basis)
    • Frans (matig)
    • Nederlands (zeer goed)
  • Persoonlijkheid
    • Nauwkeurigheid
    • Probleemoplossend werken
    • Zelfstandig werken
    • Stressbestendigheid
  • Tools
    • Microsoft Office (Excel, Word, ...)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Duidelijke visie, transparante communicatie, korte communicatielijnen
  • Financieel zeer gezonde & winstgevende organisatie.
  • Je wordt warm onthaald in een mensgerichte organisatie. Je krijgt écht de kans om je stempel te drukken in een vlakke structuur, een resultaatgerichte omgeving waar de humane factor nog steeds sterk aanwezig is.
  • Je rapporteert aan een échte People Manager die erin slaagt om mensen naar een hoger niveau te tillen, professioneel verder te laten groeien en boven zichzelf te laten uitstijgen.
  • IMPACT draagt zorg voor de gezondheid en het welzijn van medewerkers waarbij betrokkenheid, openheid, hoge ethiek en empowerment kernwaarden zijn.
  • IMPACT zet sterk in op een aangename ‘work life balance’ en een actief beleid rond thuiswerk voor al onze medewerkers. IMPACT gelooft in de combinatie van een gevarieerde job, een leerrijke omgeving en een toffe teamspirit. We werken hard, maar gaan ook voor veel fun en een goede balans tussen werk en privé.
  • Onze belofte dat we inzetten op jouw talent door gerichte opleidingen.
  • Je komt terecht in een flat structure. Je mag rekenen op een werkomgeving met een cultuur waar open communicatie, initiatieven en ideeën ook écht gewaardeerd worden. IMPACT heeft een feedbackcultuur.
  • IMPACT hecht veel waarde aan een stimulerende werksfeer en collegialiteit. Teamwork zonder interne concurrentie (geen politiek bij IMPACT!).
  • Uiteraard mag je rekenen op uitstekende arbeidsvoorwaarden: een compleet verloningspakket met diverse interessante extralegale voordelen. Realistische targets verbonden aan een zeer interessant verloningsbeleid, inclusief variabele verloning in de vorm van een bonussysteem.
  • Je krijgt een bedrijfswagen en tankkaart vanaf je eerste werkdag!
  • In totaal ontvang je 32 verlofdagen per jaar (20 wettelijke verlofdagen en 12 ADV-dagen)
  • In deze functie heb je diverse interne en externe contacten met collega’s en klanten. Collega’s tot en met onze CEO zijn zeer aanspreekbaar. De beleving is laagdrempelig, open door policy, met ruimte voor open brainstorm- en sparringmomenten.
  • Je mag rekenen op veel autonomie.
  • Je krijgt de mogelijkheid om je persoonlijke en professionele vaardigheden te ontwikkelen, je potentieel te maximaliseren en je eigen loopbaanontwikkeling te sturen.
  • Je meerwaarde zal opgemerkt worden omdat je een zeer belangrijke schakel bent in de organisatie. Je zal een toegevoegde waarde betekenen en impact kunnen uitoefenen als je ownership opneemt.
  • Je mag eigen accenten leggen, waarbij je de kans krijgt om jouw ideeën ook effectief uit te werken en verantwoordelijkheden op te nemen. Eigen inbreng wordt gestimuleerd en je krijgt krediet voor relevante nieuwe ideeën.
  • Je kiest voor een omgeving waar je de kans krijgt om mee te bouwen aan een groei-bedrijf met een lange-termijn strategie.
  • IMPACT beoogt steeds long term partnerships met zowel medewerkers, klanten als externe partners.
  • Je krijgt de opportuniteit om jezelf verder te ontwikkelen in een referentiebedrijf dat verantwoordelijkheden geeft aan haar werknemers. IMPACT biedt mogelijkheden!
  • In deze uitdaging heb je zowel interne als externe contacten en je ziet effectief resultaat van je werk.
  • IMPACT zet sterk in op community building, digitalisering & automatisering.

Interesse? Laat je helemaal overtuigen door de verhalen van onze collega’s op www.impact.be

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je beschikt over een Bachelor of een Master in Accountancy en fiscaliteit;
  • Je hebt minimum een 5tal jaar ervaring op zak;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en kan je goed behelpen in het Frans;
  • Interesse voor payroll accounting is een must
  • Je bent IT minded en kan je vlot behelpen in Excel;
  • Je beschikt over een sterk logisch en probleemoplossend redeneringsvermogen en analytische mindset;
  • Je bent een initiatiefnemer, bezit sterke communicatie skills en komt op voor jouw eigen mening;
  • Je bent proactief en kan zelfstandig werken maar toch ben je teamspeler;
  • Je voelt je aangetrokken tot ontwikkelingen en digitalisering op vlak van accountancy
  • Je bent gewend om te werken met deadlines
  • Je bent flexibel en kan goed functioneren in een snel veranderende omgeving.
Zo scoor je extra punten
  • Sector kennis
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Als uitzendkantoor beseft IMPACT dat alles beter wordt met de juiste mensen op de juiste plek. Met een persoonlijke aanpak spelen we een hoofdrol in het leven van kandidaten en de groei van bedrijven.

Grootte

50 - 199 werknemers

Troeven
  • Vaste waarde binnen de sector
  • Innovatief bedrijf
  • Familiale sfeer
  • Opleidingsprogramma
Jouw contract
  • Vaste job bij het uitzendkantoor

Deze vacature staat niet langer open.

Plaats van tewerkstelling: Hasselt

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Screening

We nemen je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Telefonisch interview

We maken kennis via een telefoongesprek of videocall.

4
Gesprek met IMPACT

Je wordt uitgenodigd voor één of meerdere gesprekken en krijgt enkele testen.

5
Welkom bij IMPACT!

Verliep dat vlekkeloos? Dan maak je nu deel uit van onze familie, klaar om impact te maken.