"Hey ChatGPT, finish this building…" startte als een ludieke knipoog om alle vakmensen, van wie vaardigheden het resultaat zijn van jaren specialisatie, knowhow en doorzettingsvermogen, een hart onder de riem te steken. Een boodschap die in tijden van artificiële intelligentie en doorgedreven automatisatie, herinnert aan de vaardigheden van vakmensen die nog steeds onvervangbaar zijn.
Isabelle Dumortier, Director of Marketing & Culture geeft aan; “We willen, als IMPACT zijnde, met deze gigantische constructie als billboard een welverdiend podium geven aan ondergewaardeerde beroepen. Voor de vakman en -vrouw die evengoed de term ‘hoogopgeleid’ en ‘hooggeschoold’ zouden mogen dragen. Wij willen hen met trots aan de slag laten gaan zodat ze kunnen meebouwen aan de wereld van morgen.”
Wie zijn virtuele steentje aan het debat wil bijdragen kan terecht op Reddit of LinkedIn op de accounts van Famous Campaigns, Brillant Ads of Creapills. Wie zelf een livebeeld wil maken, kan dat nog op De Keyserlei in Antwerpen tot en met 12 juni.