Service Advisor in Paal
De Service Advisor ontvangt klanten die een onderhoud wensen, maar ook klanten die een defect aan hun voertuig hebben. Hij stelt een snelle diagnose en geeft deze door aan het atelier.
De job
Jouw taken
Jouw takenpakket zal bestaan uit:
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten;
- Assisteren bij het opstellen van de planning voor de werkplaats;
- Aanmaken en opvolgen van werkorders;
- Verzorgen van vlotte communicatie met klanten over uitgevoerde werkzaamheden;
- Assisteren bij verschillende administratieve taken.
Tools & vereisten
- Persoonlijkheid
- Commerciële ingesteldheid
- Probleemoplossend werken
- Klantgericht
- Talenkennis
- Nederlands (zeer goed)
- Tools
- Microsoft Office (Excel, Word, ...) (zeer goed)
Aanbod
- Je komt terecht in een sterk groeiend bedrijf met een familiaal karakter;
- Op basis van je kennis en ervaring kan je rekenen op een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen;
- Een aanbod van interne opleidingen, zodat je continu kan groeien;
- Een fulltime tewerkstelling.
Jouw profiel
In dit plaatje pas jij
Dit is wie jij bent:
- Je spreekt vlot Nederlands;
- Je bent nauwkeurig en kunt goed omgaan met stress;
- Efficiëntie en orde zijn belangrijk voor jou als echte teamspeler;
- Je werkt graag zelfstandig en hebt altijd de bereidheid om bij te leren;
- Communicatie is een van jouw sterke punten;
- Ervaring of kennis in de automotivesector is een pluspunt;
- Bekendheid met Xpower is eveneens een voordeel.
Het bedrijf
Corebusiness
Dit bedrijf is zeer actief in de automobielsector. Om hun ambitieuze groeiplannen te helpen realiseren zijn ze op zoek naar een Service Advisor die hun enthousiast team in Paal-Beringen komt vervoegen.
Grootte
10 - 49 werknemers
Jouw contract
- Vaste indienstname na interim
Deze vacature staat niet langer open.
Plaats van tewerkstelling: Paal
Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.