Dispatcher in Anderlecht

Als dispatcher zorg jij voor een efficiënte planning van techniekers binnen onderhoudsprojecten.

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
≥ 1000 werknemers

De job

Jouw taken
  • Je bent als dispatcher verantwoordelijk voor het plannen en opvolgen van techniekers en herstellingen binnen de onderhoudswereld
  • Je plant afspraken en interventies in via een registratiesysteem
  • Je helpt klanten telefonisch verder met aanvragen rond herstellingen of onderhoud
  • Je verzorgt het algemeen telefoonverkeer en volgt mails op met klanten en techniekers
  • Je volgt chauffeurs op tijdens hun routes en ondersteunt indien nodig
  • Je handelt alle verdere vragen correct en vlot af
Tools & vereisten
  • Persoonlijkheid
    • Samenwerken in team
    • Stressbestendigheid
    • Probleemoplossend werken
  • Talenkennis
    • Frans (zeer goed)
    • Nederlands (zeer goed)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Je komt terecht in een internationale leading company gespecialiseerd in multitechnische dienstverlening
  • Je zal werken binnen een gerenommeerd bedrijf dat investeringsprojecten realiseert en onderhoudscontracten beheert in de industriële en energiesector
  • Draag jij veiligheid hoog in het vaandel? Onze klant ook
  • Ready for the next level? Je krijgt een opleiding op maat waardoor je jezelf nog verder kan ontplooien en op je eigen ritme kan evolueren
  • Jij doet waar je goed in bent, zij zorgen voor de juiste begeleiding
  • Je kan je ideeën met een gerust hart uitwisselen in een gezonde en constructieve werksfeer
  • Een mooie maandelijkse som op je rekening, daar wordt voor gezorgd. Daarnaast kan je ook op een aantal extralegale voordelen rekenen
  • Je zal snel merken dat er een toffe werksfeer heerst waarbij iedereen elkaar respecteert

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je hebt een diploma in een administratieve of logistieke richting
  • Je hebt bij voorkeur al een eerste ervaring opgedaan binnen dispatching of planning
  • Je hebt kennis van administratie en leert snel nieuwe tools en systemen aan
  • Je kan vlot met MS-Office werken
  • Je werkt graag én goed in teamverband
  • Je kan uiteraard plannen en coördineren als de beste
  • Je hebt uitstekende communicatieve en administratieve skills
  • Je bent tweetalig Nederlands-Frans, als je kennis van het Engels hebt is dit een plus
  • .Je bent bereid te werken in een dagdienst tussen 07.30u en 16.30u (8u per dag)
Zo scoor je extra punten
  • Beperkte afstand naar werklocatie
  • Sector kennis

Het bedrijf

Corebusiness

Je komt terecht in een internationale leading company gespecialiseerd in multi technische dienstverlening.

Grootte

≥ 1000 werknemers

Troeven
  • Internationale speler
  • Vaste waarde binnen de sector
  • Familiale sfeer
  • Doorgroeimogelijkheden
Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: Anderlecht

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Lore neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!