Sales Administrator in Hasselt

Als sales administrator kom je terecht in een team je een veelzijdige rol opneemt binnen de wagenadministratie (nieuw & occasie), regio Hasselt / Diest.

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)

De job

Jouw taken
  • Het bestellen van de wagens in de daarvoor voorziene systemen op basis van de informatie van de verkoper;
  • Het digitaliseren van alle gerelateerde documenten en bij een onvolledig dossier de juiste informatie verzamelen;
  • Het aanvragen en opmaken van alle documenten die nodig zijn zodat de klant de wagen in gebruik kan nemen;
  • Alle administratieve processen in goede banen leiden zodat de klant de correcte wagen op het afgesproken tijdstip en aan de correcte prijs in ontvangst kan nemen;
  • Het opmaken van een correcte factuur naar leasingmaatschappijen en klanten conform de bestelbon;
  • Het registreren van de wagen in diverse interne systemen, systemen van de invoerder en voor campagnes;
  • Het inboeken van facturen en het aanvragen van premie.
Tools & vereisten
  • Persoonlijkheid
    • Probleemoplossend werken
    • Resultaatgerichtheid
    • Samenwerken in team
    • Stressbestendigheid
    • Contactvaardigheid
  • Talenkennis
    • Nederlands (zeer goed)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Je krijgt een competitief loonpakket en de mogelijkheid om door te groeien op basis van jouw inzet en ontwikkeling;
  • Daarnaast krijg je een interne opleiding en coaching in een bedrijf met een warme werksfeer waar passie voor het vak en ondernemerschap worden gewaardeerd.
  • Je hebt recht op een mooi pakket aan extralegale voor delen (maaltijdcheques en eco-cheques).

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je beschikt bij voorkeur over een Bachelor of gelijkgesteld door ervaring;
  • Ervaring binnen automotive is meegenomen; 
  • Je bent dynamisch en communicatief;
  • Je bent Leergierig en gedreven;
  • Je kunt vlot overweg met de courante MS-Officepakket en kan je snel inwerken in een nieuw softwarepakket;
  • Je bent betrouwbaar en integer;
  • Je bent een echte teamplayer;
  • Je bent stressbestendig en een hands-on mentaliteit;
  • Je toont de nodige flexibiliteit tot het behalen van de vooropgestelde objectieven van de invoerder.
Zo scoor je extra punten
  • Snelle beschikbaarheid
  • Sector kennis
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Je versterkt het team van een onderneming in volle expansie in Hasselt. Ze staan voor gastvrijheid en een uitstekenede service en streven naar een uitstekende beleving om de verwachtingen van hun klanten te overtreffen. De onderneming is een toonaangevende leverancier in de automobielsector. Er heerst een leuke sfeer tussen alle talentvolle krachten.

Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: Hasselt

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Eline neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!