Vestigingsmanager in Roeselare

Als vestigingsmanager ben je dé operationele spilfiguur van een vestiging waarbij je een team van enthousiaste medewerkers aanstuurt.

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
200 - 999 werknemers

De job

Jouw taken
  • Als vestigingsmanager kom je terecht in een stabiele onderneming gespecialiseerd in de verhuur van allerhande machines en gereedschappen voor verschillende sectoren
  • Je stuurt dagelijks een team van 10 enthousiaste medewerkers aan vanuit 2 vestigingen namelijk Brugge en Oostende
  • Je zorgt dat de activiteiten binnen de vestigingen steeds vlot verlopen en steekt zelf regelmatig ook de handen uit de mouwen
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitbouwen van commerciële activiteiten bij klanten
  • Je hebt steeds aandacht voor commerciële opportuniteiten
  • Je bent verantwoordelijk voor heel wat doelstellingen binnen het commerciële en financiële luik

 

Tools & vereisten
  • Persoonlijkheid
    • Samenwerken in team
    • Contactvaardigheid
    • Klantgericht
    • Commerciële ingesteldheid
  • Talenkennis
    • Nederlands (zeer goed)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Je krijgt de kans om elke dag het beste van jezelf te geven en met een goed gevoel naar het werk te gaan
  • Je werkt in je eigen regio met een flexibele werkregeling
  • Een mooi bedrag op je rekening? Check! Daarnaast ontvang je ook maaltijdcheques
  • Je hebt recht op een bonusregeling, hospitalisatieverzekering en diverse personeelskortingen zodra je vast in dienst bent
  • Je hebt 32 verlofdagen per jaar
  • Naar je werk rijden doe je in stijl met je persoonlijke bedrijfswagen
  • Ben je klaar voor de volgende stap of wil je je carrière intern een andere richting geven? Een team van opleidingsconsultants staat voor jou klaar!

 

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een leidinggevende functie binnen een commerciële omgeving
  • Je kan erg zelfstandig werken en kan vlot prioriteiten stellen
  • Je beschikt over heel wat commerciële skills
  • Je bent communicatief sterk
  • Je hebt een sterke focus op de klant
  • Je weet hoe je een team kan motiveren en coachen
  • Je bent flexibel en hands-on
  • Organiseren zit in je genen
  • Stress is voor jou een verre onbekende
  • Je beschikt over een rijbewijs B
  • Je beheerst het Nederlands uitstekend, als je ook een mondje Frans kan is dit mooi meegenomen
Zo scoor je extra punten
  • Sector kennis
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Je komt terecht in een no nonsense internationaal bedrijf met grote naamsbekendheid waar dynamiek en initiatief gewaardeerd worden en waar er ruimte is voor zelfstandigheid en zelfontplooiing.

Grootte

200 - 999 werknemers

Troeven
  • Internationale speler
  • Vaste waarde binnen de sector
  • Verschillende vestigingen
  • Rechtstreeks contact met je leidinggevende
  • Doorgroeimogelijkheden
Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: Roeselare

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Lore neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!