Administratief Onthaalmedewerker in Diest

Ben jij opzoek naar een toonaangevend bedrijf waar jij verantwoordelijk bent voor de administratieve zaken? Dan lijkt deze vacature iets voor jou.   

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
10 - 49 werknemers

De job

Jouw taken

Momenteel is onze klant opzoek naar een stipte en gemotiveerde bediende die zichzelf kan van in een uitgebreid maar afwisselend takenpakket.

Je takenpakket bevat de volgende zaken: 

  • Het beheren van de telefooncentrale 
  • Het verwerken van zowel ingaande als uitgaande post 
  • Het bieden van administratieve ondersteuning aan verschillende afdelingen 
  • Opvolgen en beheren van schade- en polisbeheer
  • Bestellen van kantoormateriaal en bedrijfskledij en warme maaltijden
  • Agendabeheer van zaakvoerder
  • Verwerken van facturatie voor de service buitendienst (mailen van facturen en inscannen van de werkorders + linken in xpower) + klassement 

 

Tools & vereisten
  • Persoonlijkheid
    • Contactvaardigheid
    • Zelfstandig werken
    • Commerciële ingesteldheid
    • Nauwkeurigheid
    • Klantgericht
  • Talenkennis
    • Frans (goed)
    • Nederlands (zeer goed)
    • Engels (goed)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

Denk jij nu de ideale match te zijn voor de bovenstaande vacature? 

Dan kunnen wij jou het volgende bieden: 

  • Een job in een boeiende werkomgeving omgeven door enthousiaste collega's
  • Deel uitmaken van een stabiel familiebedrijf met de nodige toekomstperspectieven 
  • Een mooie verloning inclusief eco-cheques en een hospitalisatieverzekering 

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je hebt relevante werkervaring 
  • Je kan vlot schakelen tussen verschillende werksituaties
  • Je hebt een goede kennis van MS Office 
  • Je kan werken met een ERP pakket, of bent bereid dit aan te leren 
  • Je bent klantvriendelijk en kan personen doorverwijzen naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
  • Je spreekt naast vlot Nederlands ook een mondje Frans

Het bedrijf

Corebusiness

Onze klant uit regio Diest is een vertrouwde speler in de verkoop of verhuur van heftrucks, hoogwerkers en nog veel meer. 

Grootte

10 - 49 werknemers

Troeven
  • Familiebedrijf
  • Bedrijf in volle groei
  • Vaste waarde binnen de sector
  • Opleidingsprogramma
Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: Diest

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Maaike neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!