Finance officer in Glabbeek-Zuurbemde

Als Finance officer ben jij verantwoordelijk voor een deel boekhoudkundige en administratieve taken.

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Dag (dagpost)
10 - 49 werknemers

De job

Jouw taken
  • Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en implementeren van informatie in het centrale ERP pakket.
  • Je voert een aantal boekhoudkundige en administratieve taken uit.
  • Medeverantwoordelijk voor het opzetten en uitwerken van een goed functionerend administratiebeleid.
  • Je Fungeert als back-up van de administratief en financieel verantwoordelijke.
  • Je Houdt zichzelf continu op de hoogte van de evoluties en ontwikkelingen binnen zijn vakgebied.
  • Je Voert een aantal (administratieve) taken inherent aan de job correct uit.
Tools & vereisten
  • Talenkennis
    • Frans (goed)
    • Engels (goed)
    • Nederlands (zeer goed)

Aanbod

Je komt terecht in een klein maar hecht team waarbij collegialiteit een belangrijke waarde is
en waar een goede bedrijfscultuur heerst.
Een no-nonsense, dynamische organisatie, met respect voor ieder persoon, waarbij weinig
hiërarchie voelbaar is op de werkvloer.
De functie biedt veel afwisseling en uitdaging. Kortom geen twee dagen zullen dezelfde zijn!
Je draagt de verantwoordelijkheid over je eigen taken alsook je eigen planning ; er is ruimte
voor doorgroeimogelijkheden.
Het betreft een deeltijdse tewerkstelling (minimaal 3/5) – flexibel in verlofperiodes.

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je denkt en werkt op Bachelor niveau (bij voorkeur specifiek in boekhouden), ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt
  • Je hebt inzicht in organisatieprocessen en gestructureerd werken
  • Je natuurlijke biotoop is een digitale omgeving en je hebt een uitstekende kennis van veelgebruikte software en ERP-platformen (zowel financieel als organisatorisch).
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, Frans en Engels. Kennis van het Duits is een pluspunt.
  • Je kan ons verrassen met kennis van financiële administratie? Dit is echter geen must.

Zo scoor je extra punten
  • Snelle beschikbaarheid
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Een familiale KMO die reeds 60 jaar actief in de wereld van elektrische energieverdeling voor industrie- en nutsbedrijven.

Grootte

10 - 49 werknemers

Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: Glabbeek-Zuurbemde

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Maaike neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!