Office Assistent in Heverlee
Als Office assistent ben jij het gezicht van het bedrijf, het eerste aanspreekpunt.
De job
Jouw taken
Takenpakket:
- Ontvangst van gasten en telefoon met de juiste doorverwijzing
- Verantwoordelijk voor de algemene staat van het gebouw: koffiehoeken en vergaderzalen proper, stockbeheer, eventuele reparaties noteren, ...
- Contact met de diverse leveranciers en je evalueert de samenwerking ervan
- Administratieve taken: afspraken inplannen, hotels/vluchten plannen, ...
- Ondersteuning bij Events, vergaderingen, opleidingen, ...
Tools & vereisten
- Talenkennis
- Nederlands (zeer goed)
Werkregime
- Voltijds
Aanbod
- Een gevarieerde job met ruimte voor initiatief
- Werken binnen een dynamische en sterk groeiende organisatie
- Collegiale werksfeer
- Loonpakket naar ervaring, aangevuld met extralegale voordelen
- Optie vast, engagement op lange termijn
Jouw profiel
In dit plaatje pas jij
- Management-gerelateerde opleiding
- Je hebt ervaring in een soortgelijke functie
- Volgende zaken passen bij jou: Flexibel, zelfredzaam, proactief, stressbestendig
- Je bent klantgericht met communicatieve vaardigheden
- Je kan multitasken in een snelle en veeleisende omgeving
Het bedrijf
Corebusiness
Een bedrijf dat consultancy diensten levert aan bedrijven op vlak van Business en IT.
Grootte
200 - 999 werknemers
Jouw contract
- Vaste indienstname na interim
Deze vacature staat niet langer open.
Aanbevolen vacatures
Plaats van tewerkstelling: Heverlee
Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.