Verhuurmedewerker in Sint-Katelijne-Waver

Administratieve opvolging van de bestellingen: o.a. orders ingeven in het systeem, bons opstellen, juistheid controleren, verwerken van afmeldingen

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
10 - 49 werknemers

De job

Jouw taken

De JOB:

  • telefonisch en per mail klanten te woord staan die graag een bestelling willen plaatsen,
  • onze klanten adviseren en meezoeken naar het gepaste toestel voor de gevraagde werkzaamheden,
  • de beschikbaarheid van onze toestellen controleren en in geval van onvoldoende beschikbaarheid zoeken naar oplossingen/alternatieven,
  • onze klanten helpen met hun technische vragen, hierbij krijg je ondersteuning van onze technische dienst,
  • continue communicatie met onze transportplanners,
  • nauwe samenwerking met de collega’s van verschillende afdelingen,
  • variabel werksysteem: tussen 6u ’s morgens en 19-20u ’s avonds, zaterdagwerk 1 op 4 (7u-17u) met compensatiedag tijdens die week.
Tools & vereisten
  • Talenkennis
    • Engels (goed)
    • Nederlands (zeer goed)
    • Frans (goed)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

WIJ:

  • zijn een dynamisch en jong familiebedrijf dat sterk groeit, met beide voeten op de grond;
  • houden van laagdrempelige communicatie,
  • team werk en collegiale sfeer,
  • zorgen voor elkaar,
  • hechten belang aan correcte verloning + extra’s die het verschil maken (o.a. vettige vrijdagen, fruit, chocolade, attenties, events, extralegale voordelen).

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij

JIJ:

  • bent nauwkeurig,
  • administratief en organisatorisch zeer sterk,
  • teamgericht en zeer servicegericht,
  • flexibel en leergierig,
  • sociaal vaardig,
  • communicatief,
  • proactief,
  • zelfstandig,
  • assertief,
  • open minded,
  • integer, je zegt wat je doet en doet wat je zegt;
  • kan prioriteiten stellen,
  • multitasken,
  • omgaan met stress met behoud van de kwaliteit van jouw werk,
  • werken met Navision: pluspunt;
  • hebt ervaring in een soortgelijke functie of planning: pluspunt,
  • hands-on mentaliteit;
  • denkt in oplossingen en niet in problemen;
  • hecht belang aan kwaliteit;
  • spreekt en schrijft perfect Nederlands en hebt kennis van Frans en Engels.
Zo scoor je extra punten
  • Snelle beschikbaarheid
  • In bezit van eigen wagen
  • Sector kennis

Het bedrijf

Corebusiness

Heb je altijd al een passie gehad voor machines? Ben je klantgericht, sociaal en stressbestendig? Lees dan zeker verder!

Grootte

10 - 49 werknemers

Troeven
  • Familiebedrijf
  • Bedrijf in volle groei
  • Familiale sfeer
  • Rechtstreeks contact met je leidinggevende
Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: Sint-Katelijne-Waver

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Sarah neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!