HR Officer in Pelt
Je focus ligt op de 'hardere' HR aspecten binnen deze logistieke onderneming te Pelt.
De job
Jouw taken
- Je staat in voor personeelsadministratie
- Je zorgt voor de payroll
- Je volgt exit gesprekken
- Je zorgt voor opleidingen
- Je zorgt ervoor dat alle personeelsleden met de nodige rijbewijzen, code 95, bestuurderskaarten, ... in orde blijven
- ...
Tools & vereisten
- Talenkennis
- Nederlands (zeer goed)
Werkregime
- Voltijds
Aanbod
- Je werkt fulltime
- Na een geslaagde interim-periode volgt er een vaste aanwerving
- Marktconform salaris aangevuld met maaltijdcheques, laptop en GSM
- Bij vaste aanwerving groepsverzekering en hospitalisatieverzekering
- Thuiswerken is bespreekbaar
Jouw profiel
In dit plaatje pas jij
- Bij voorkeur ben je in het bezit van een bachelor HR/rechtspraktijk/sociaal werk, of gelijkwaardig door ervaring
- Je hebt een passie voor HR
- Je kan zelfstandig werken, maar bent ook een teamplayer
- Je werkt nauwkeurig
- Je bent flexibel
- Je bent assertief
- Je bent communicatief
Zo scoor je extra punten
- Relevante werkervaring
Het bedrijf
Corebusiness
Je komt terecht in een onderneming in Pelt actief in de logistiek met 800 medewerkers.
Grootte
50 - 199 werknemers
Troeven
- Familiebedrijf
- Vaste waarde binnen de sector
Jouw contract
- Vaste indienstname na interim
Deze vacature staat niet langer open.
Plaats van tewerkstelling: Pelt
Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.