Customer Care Agent in TERNAT
Ben jij vlot en klantgericht? Ben je daarnaast sterk in mondelinge communicatie, zowel in het Nederlands als het Frans? Twijfel niet en solliciteer nu.
De job
Jouw taken
- Je neemt dagelijks orders van onze vaste klanten en dat via verschillende communicatiekanalen
- Je helpt klanten proactief
- Je lost diverse vragen van klanten op in verband met: de levering van hun bestellingen, het logistieke proces, enz.
- Je analyseert processen en formuleert voorstellen voor structurele oplossingen
- Je wordt betrokken bij de implementatie van een nieuw ERP pakket
Tools & vereisten
- Talenkennis
- Frans (goed)
- Nederlands (zeer goed)
Werkregime
- Voltijds
Aanbod
- Een familiale onderneming die waarden als passie, verantwoordelijkheid, dynamisme, ondernemerschap en teamwerk hoog in het vaandel draagt.
- Een voltijds contract van onbepaalde duur.
- Een marktconforme verloning, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en zeer fijne collega’s!
Jouw profiel
In dit plaatje pas jij
- Je kan vlot en klantvriendelijk communiceren in het Nederlands en Frans (tweetaligheid is een must).
- Je bent stressbestendig en kan goed omgaan met deadlines;
- Je bent hands-on is, en werkt probleemoplossend en flexibel;
- Je houdt ervan om het werk goed te organiseren en verbeteringen te definiëren;
- Je werkt vlot met software tool (MS Office, Navision,…) en leert ook snel nieuwe pakketten aan.
Zo scoor je extra punten
- Relevante werkervaring
Het bedrijf
Corebusiness
Je komt terecht in een dynamische en familiaal bedrijf, dat actief is in de transport wereld
Grootte
50 - 199 werknemers
Troeven
- Familiale sfeer
- Werkmateriaal
Jouw contract
- Vaste indienstname na interim
Deze vacature staat niet langer open.
Aanbevolen vacatures
Plaats van tewerkstelling: TERNAT
Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.