Billing officer in Vilvoorde

Ben je vlot tweetalig? Heb je een eerste administratieve ervaring? Ben je van nature een planner? Dan ben jij de billing officer die we zoeken! 

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
50 - 199 werknemers

De job

Jouw taken
  • Als Billing Officer draag je zorg voor de financiële afhandeling van de werkorders van de servicetechniekers
  • Je vertaalt de werkorders naar duidelijke en overzichtelijke facturen voor de klant of je verwerkt deze correct volgens het onderhoudscontract
  • Je bereidt herstellingen onder waarborg voor om te claimen naar leveranciers
  • Daarnaast ondersteun je administratief de afdeling garanties & claims
  • Je rapporteert aan de Teamleader Billing
  • Je plant en coördineert je eigen werkzaamheden
  • Je signaleert verbeterpunten en pakt deze aan
  • Je stelt de juiste prioriteiten, werkt proactief en durft initiatief te nemen
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Je werkt in een boeiende omgeving met technische specialisten 
  • Je werkt in een voltijds dagrooster 
  • Je ontvangt een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen 
  • Lease a bike 
  • Opleiding-, training- en doorgroeimogelijkheden

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je hebt minimaal een diploma secondair onderwijs en je beschikt over minimaal 3 jaar ervaring in een administratieve functie
  • Je bent een vlotte teamplayer
  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en het Frans. Basiskennis Engels
  • Je kan vlot overweg met MS Office (Word en Excel) en je leert gemakkelijk andere softwaretoepassingen aan. Ervaring met ERP is een pluspunt
  • Je werkt graag klantgericht en beschikt over veel verantwoordelijkheidszin om dossiers tijdig en juist af te leveren
  • Je communiceert duidelijk naar zowel klanten als collega’s. Ervaring en affiniteit met B2B is een plus
  • Je hebt technisch inzicht
  • Je bent stressbestendig
Zo scoor je extra punten
  • Sector kennis
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Je komt terecht bij een toonaangevend full service distributiebedrijf, gespecialiseerd in construction equipment, material handling en recycling equipment in de België en Luxemburg. Zij bieden integrale, full service oplossingen met de verkoop en verhuur van machines, onderhoud en reparatie en de verkoop van onderdelen. Zij maken deel uit van een internationale groep gevestigd in België en actief in ruim 25 landen. In jouw functie zal je rapporteren aan de Teamleader Billing. Hier heerst een informele bedrijfscultuur en een no nonsens mentaliteit. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team van betrokken collega’s en een prettige werksfeer.

Grootte

50 - 199 werknemers

Troeven
  • Internationale speler
  • Vaste waarde binnen de sector
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Werkmateriaal
Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: Vilvoorde

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Femke neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!