Coördinator aftersales in Pelt
Je staat in voor de coördinatie van de aftersales afdeling.
De job
Jouw taken
- Je bent het aanspreekpunt van de klanten vanaf 3 maanden na afronding van het project
- Je bent het luisterend oor en neemt goed nota van het probleem of de klacht
- Je probeert in eerste instantie het probleem telefonisch op te lossen, maar indien dat niet lukt, maak je een werkbon aan
- Je controleert of de herstellingswerken binnen de garantie vallen of niet
- Zoniet, stel je een offerte op voor de klant
- Je stuurt het team van service techniekers aan en stelt hun planning op
- Je tracht de problemen zo snel en zo goed mogelijk op te lossen
- Indien het gaat om een betalende herstelling, geef je de nodige documenten door aan de boekhouding
Tools & vereisten
- Tools
- Microsoft Office (Excel, Word, ...)
- Talenkennis
- Nederlands (zeer goed)
Werkregime
- Voltijds
Aanbod
- Optie vast na een geslaagde interimperiode
- Marktconform salaris op basis van ervaring en capaciteiten
- Een gevarieerde, boeiende functie
Jouw profiel
In dit plaatje pas jij
- Je kan enkele jaren relevante werkervaring voorleggen
- Je weet van aanpakken
- Je bent klantvriendelijk en communicatief
- Je werkt planmatig
- Je bent zowel technisch als administratief aangelegd
- Je bent een echte teamplayer
- Je werkt nauwkeurig
Zo scoor je extra punten
- Relevante werkervaring
Het bedrijf
Corebusiness
Onze klant is een familiebedrijf met een passie voor interieurschrijnwerkerij. Ze staan garant voor maatwerk in eigen productie. Het is een sterk groeiend bedrijf met meer dan 100 werknemers.
Grootte
50 - 199 werknemers
Troeven
- Familiebedrijf
- Vaste waarde binnen de sector
- Innovatief bedrijf
Jouw contract
- Vaste indienstname na interim
Deze vacature staat niet langer open.
Aanbevolen vacatures
Plaats van tewerkstelling: Pelt
Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.