Filiaalmanager in Gent

Je bent als filiaalmanager een geboren people manager waarbij coachen, organiseren en coördineren in de genen zit. Je bent flexibel ingesteld en steekt regelmatig ook zelf de handen uit de mouwen. 

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
200 - 999 werknemers

De job

Jouw taken
  • Je komt als filiaalmanager terecht in één van de vestigingen die materiaal aanbieden voor installateurs in sanitair en verwarming
  • Je staat in voor het begeleiden en coachen van je filiaalmedewerkers
  • Je zorgt voor een optimale onderlinge samenwerking tussen de verschillende medewerkers
  • Je verzorgt de klantenrelaties op lange termijn door het garanderen van een perfecte klantenservice
  • Je bent het centrale aanspreekpunt voor vragen en klachten en je stelt hierbij steeds snel en efficiënte oplossingen voor 
  • Je draagt de bedrijfsstrategie uit binnen het filiaal en bent verantwoordelijk voor het behalen van de verkoop doelstellingen
  • Je geeft eventuele ondersteuning aan de balie, de commerciële binnen- en buitendienst
  • Je zorgt voor een veilige en ordelijke werkomgeving 

 

Tools & vereisten
  • Persoonlijkheid
    • Flexibiliteit
    • Commerciële ingesteldheid
    • Probleemoplossend werken
    • Samenwerken in team
    • Resultaatgerichtheid
    • Zelfstandig werken
    • Klantgericht
  • Talenkennis
    • Nederlands (zeer goed)
  • Tools
    • Microsoft Office (Excel, Word, ...)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Je functie is uitdagend, afwisselend en biedt heel wat ruimte voor zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • Je wordt omringd door professionele en toegewijde collega’s in een bedrijf in volle groei
  • Je krijgt heel wat kansen om intern te groeien en elke dag bij te leren over nieuwe producten en technologieën
  • Een mooi bedrag op je rekening? Check! Daarbovenop ontvang je ook nog heel wat extralegale voordelen

 

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je hebt een A2-diploma of je hebt een gelijkwaardige ervaring van minstens 3 jaar 
  • Je hebt affiniteit met de wereld van sanitair, warmte en hernieuwbare energie
  • Je bent een commercieel en dynamisch persoon met een duidelijke focus op resultaat
  • Je bent een echte motivator en inspiratiebron voor je medewerkers
  • Je houdt van de nodige afwisseling binnen je job en je hebt een hands-on mentaliteit
  • Organiseren zit in je natuur
  • Je bezit een gezonde dosis verantwoordelijkheidszin
  • Je bent flexibel ingesteld
  • Je kan vlot werken met MS-Office
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B
  • Je beheerst het Nederlands uitstekend
  • Je bent bereid om elke zaterdag te werken, hierdoor heb je een dag vrij door de week

 

Zo scoor je extra punten
  • Sector kennis
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Je komt terecht bij een gevestigde waarde in de wereld van sanitair en verwarming waar zowel klanten als medewerkers op handen gedragen worden

Grootte

200 - 999 werknemers

Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: Gent

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Lejla neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!