Filiaalverantwoordelijke in Sint-Agatha-Berchem

Je bent een échte people manager en combineert dit moeiteloos met je verschillende andere taken. Jouw ultieme doelstelling? Een succesvol filiaal met tevreden medewerkers en klanten. 

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
50 - 199 werknemers

De job

Jouw taken
  • Je komt als filiaalleider terecht in een vooraanstaand Belgisch familiebedrijf gespecialiseerd in elektrisch materiaal
  • Je bent als vestigingsmanager verantwoordelijk voor de operationele coördinatie en planning binnen je filiaal
  • Je zorgt voor de planning en aansturing van je medewerkers
  • Je evalueert je medewerkers op regelmatige tijdstippen in een open-minded en persoonlijk gesprek 
  • Je onderhoudt een warm en professioneel contact met klanten
  • Je geeft ondersteuning aan de verkopers zodat zij hun commerciële doelstellingen kunnen behalen
  • Je behandelt klachten op een vriendelijke en hulpvaardige manier
  • Je bereidt de verschillende audits voor
  • Je doet aan actief stockbeheer
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitwerken van het businessplan binnen de vooropgestelde objectieven 
  • Je rapporteert rechtstreeks aan het management 

Tools & vereisten
  • Persoonlijkheid
    • Probleemoplossend werken
    • Stressbestendigheid
    • Klantgericht
    • Contactvaardigheid
    • Zelfstandig werken
    • Creatief denken
    • Samenwerken in team
    • Flexibiliteit
    • Commerciële ingesteldheid
  • Talenkennis
    • Nederlands (zeer goed)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Je merkt snel dat de medewerkers en klanten centraal staan en het respect krijgen dat ze verdienen
  • Jouw persoonlijke groei wordt gestimuleerd door verschillende interne en externe opleidingen op maat
  • Een mooi bedrag op je rekening in functie van jouw kennis en ervaring? Daar wordt voor gezorgd!

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je hebt een bachelor of master diploma op zak
  • Je kan vlot overweg met het MS Office pakket
  • Je kan al een mooie ervaring in een soortgelijke functie voorleggen binnen een commerciële omgeving
  • Je bent een people manager in hart en nieren 
  • Je hebt bij voorkeur affiniteit binnen de technische sector
  • Je bent flexibel ingesteld
  • Polyvalent is your middle name
  • Je beheerst het Nederlands perfect

Zo scoor je extra punten
  • In bezit van eigen wagen
  • Sector kennis
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Je komt terecht in een groeiend en dynamisch bedrijf waar enkel de beste producten worden gebruikt, waar er een professionele service op maat geldt samen met een eerlijke aanpak en transparante samenwerking 

Grootte

50 - 199 werknemers

Troeven
  • Vaste waarde binnen de sector
  • Innovatief bedrijf
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Opleidingsprogramma
  • Werkmateriaal
Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Deze vacature staat niet langer open.

Plaats van tewerkstelling: Sint-Agatha-Berchem

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Sylvie neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!