Medewerker boekhouding in HERENTALS

Je staat als medewerker boekhouding in voor het nauwkeurig inboeken en controleren van aankoopfacturen. Je hebt oog voor detail en werkt graag samen met collega’s van verschillende afdelingen.

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
50 - 199 werknemers

De job

Jouw taken
  • Je komt als medewerker van de leveranciersboekhouding terecht in één van de
    vestigingen die materiaal aanbieden voor installateurs in sanitair en
    verwarming
  • Je boekt aankoopfacturen in, controleert deze en verifieert of
    gefactureerde goederen correct geleverd werden aan de juiste prijzen
  • Je zorgt voor een tijdige
    betaling van inkomende facturen
  • Je bent de centrale contactpersoon
    voor leveranciers wat betreft openstaande facturen
  • Je staat in nauw contact met
    collega’s van verschillende afdelingen

Tools & vereisten
  • Tools
    • Microsoft Office (Excel, Word, ...)
    • ERP
  • Persoonlijkheid
    • Zelfstandig werken
    • Probleemoplossend werken
    • Commerciële ingesteldheid
    • Resultaatgerichtheid
  • Talenkennis
    • Nederlands (zeer goed)
    • Frans (goed)
    • Engels (goed)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Je functie is
    uitdagend, afwisselend en biedt heel wat ruimte voor zelfstandigheid en
    verantwoordelijkheid
  • Je wordt
    omringd door
    professionele en toegewijde collega’s in een bedrijf in volle groei
  • Je krijgt heel wat kansen om intern te groeien en elke dag bij te
    leren over nieuwe producten en technologieën
  • Een mooi
    bedrag op je rekening? Check! Daarbovenop ontvang je ook nog heel wat
    extralegale voordelen

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je hebt een bachelor richting accountancy-fiscaliteit op zak of je hebt
    een gelijkwaardige ervaring opgebouwd
  • Als je al ervaring hebt in het opvolgen van een leveranciersboekhouding
    is dit een plus
  • Je kan vlot werken met MS-Office en hebt bij voorkeur ook al met een
    ERP-programma gewerkt
  • Je voert je werk op een nauwkeurige manier uit en bent kritisch in je
    denken
  • Je werkt graag in team
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B
  • Je beheerst het Nederlands uitstekend, als je een kennis van het Frans
    of Engels hebt is dit meerwaarde

Zo scoor je extra punten
  • Snelle beschikbaarheid
  • Sector kennis
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Je komt terecht bij een gevestigde waarde in de wereld van sanitair en verwarming waar zowel klanten als medewerkers op handen gedragen worden

Grootte

50 - 199 werknemers

Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: HERENTALS

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Lejla neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!