Logistiek bediende in Wijnegem

Als bediende voer je diverse logistieke taken uit. Je komt terecht in een afwisselende job met mooie doorgroeimogelijkheden. 

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
200 - 999 werknemers

De job

Jouw taken
  • Je komt als logistiek bediende terecht bij een belangrijke speler op vlak van wegenwerken en infrastructuur
  • Je controleert transportbonnen, berekent het juiste bedrag en geeft deze in het systeem in
  • Je ondersteunt je collega’s aan de weegbrug waarbij je inkomend en uitgaand vrachtvervoer behandelt
  • Je beantwoordt vragen van interne en externe personen 
  • Je geeft verdere ondersteuning aan je collega’s waar nodig 

 

Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Het bedrijf geniet internationale faam en maakt deel uit van een stabiele groep die een marktleider positie bekleedt
  • Deze werkgever is gekend voor zijn kwaliteit, zin voor innovatie en creativiteit
  • Er heerst een aangename werksfeer waarbij een degelijke en professionele ondersteuning van de werknemers de sleutel tot succes is 
  • Ideeën kunnen uitgewisseld worden op een constructieve en open-minded manier
  • Je krijgt heel wat verantwoordelijkheden binnen je job en dit binnen een dynamische werksfeer
  • Een aantrekkelijk salarispakket met heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een ziekteverzekering, groepsverzekering, ecocheques… (verzekeringen bij vast contract) 
  • Er worden heel wat doorgroeimogelijkheden aangeboden zodat jij kan evolueren naar gelang jouw interesses en competenties en dit zowel op nationaal als internationaal niveau

 

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je behaalde een A2-diploma; een logistieke richting is een plus maar geen must
  • Je hebt al een vergelijkbare ervaring van minstens 2 jaar als administratief of bij voorkeur logistiek bediende
  • Je kan vlot werken met MS-Office en hebt bij voorkeur kennis van ERP
  • Je bent klantgericht en communiceert op een vlotte en respectvolle manier
  • Je werkt graag en goed in team; je helpt je collega’s met plezier verder bij vragen of problemen
  • Je beheerst het Nederlands uitstekend en kan een mondje Frans spreken
  • Je beschikt over een rijbewijs B en een eigen wagen 
  • Je bent bereid om ’s morgens om 08.00u te starten en bent flexibel om in een beurtrol de weegbrug te bedienen vanaf 05.30u

 

Zo scoor je extra punten
  • In bezit van eigen wagen
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Je komt terecht in een bedrijf gespecialiseerd in wegenwerken en infrastructuur.

Grootte

200 - 999 werknemers

Troeven
  • Internationale speler
  • Bedrijf in volle groei
  • Doorgroeimogelijkheden
Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: Wijnegem

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Yolaine neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!