Administratief bediende backoffice in Mechelen

Ben jij zowel technisch als administratief sterk? Kan je je werk goed organiseren vertrekkende van de prioriteiten van het moment? Lees dan zeker verder.

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
≥ 1000 werknemers

De job

Jouw taken
  • Je maakt bestelbonnen op
  • Je controleert facturen en de betalingen
  • Je beheert de administratieve processen die horen bij de opvolging van verschillende contracten
  • Je ondersteunt de ploegbazen door het op jou nemen van volgende taken: het zoeken van de juiste materialen en leveranciers, het opvragen van offertes bij leveranciers en onderaannemers en het bestellen van het materiaal (in SAP)
  • Je voert dagelijks interne en externe communicatie
  • Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve taken zoals openen van werfnummers, opmaken van offertes, facturatie aan klanten en opstellen van rapportages
  • Je zorgt ervoor dat de veiligheidsvoorschriften die gelden bij de klant steeds worden nageleefd
  • Je bestelt en ontvangt goederen die te maken hebben met verwarming, ventilatie, elektriciteit…
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Je nieuwe werkgever staat gekend als een sterk sociaal en betrouwbaar bedrijf
  • Extern een sterk imago als professionele partner voor haar klanten; intern begaan met  haar medewerkers
  • Je krijgt verantwoordelijkheden binnen een afwisselende functie en de kans initiatief te nemen
  • Er wordt voorzien in een aantrekkelijk salarispakket dat aansluit bij je opleiding, je ervaring en je competenties en dat aangevuld wordt met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques
  • Je collega’s zijn één voor één gepassioneerd en dragen kwaliteit en klanttevredenheid hoog in het vaandel

 

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je bent goed in administratie en cijfers 
  • Je hebt al een goede eerste ervaring in administratieve opvolging in een technische of projectmatige omgeving. Een basis technische opleiding is een pluspunt
  • Je kan vlot met een PC en MS Office werken ((Excel – outlook – word – powerpoint)
  • Kennis van SAP en Charlie is een voordeel
  • Je bent een zeer vlotte gebruiker van Excel en van draaitabellen
  • Je bent positief en proactief ingesteld
  • Je voert je werk georganiseerd en op een nauwkeurige manier uit
  • Je kan zelfstandig werken, beschikt over doorzettingsvermogen en gaat discreet om met informatie
  • Je bent iemand die vlot communiceert
  • Je bent flexibel 
  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands; kennis Frans en Engels is een plus
  • Je beschikt over eigen vervoer om dagelijks naar Mechelen te rijden

 

Zo scoor je extra punten
  • Snelle beschikbaarheid
  • In bezit van eigen wagen
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Een boeiende en technische werkomgeving die jou een afwisselende job biedt.

Grootte

≥ 1000 werknemers

Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Deze vacature staat niet langer open.

Plaats van tewerkstelling: Mechelen

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Justyna neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!