Assistent vestigingsmanager in Rumst

Als assistent vestigingsmanager zorg je voor een vlotte organisatie binnen een filiaal. Je coacht een team van gemotiveerde medewerkers waarbij jullie samen streven naar een optimaal resultaat.

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Tijdelijke job
Voltijds
Dag (dagpost)
200 - 999 werknemers

De job

Jouw taken
  • Als assistent vestigingsmanager kom je terecht in een stabiele onderneming gespecialiseerd in de verhuur van allerhande machines en gereedschappen voor verschillende sectoren
  • Je bent mede verantwoordelijk voor een vestiging waarbij je een team van techniekers aanstuurt en coacht
  • Je bent de verantwoordelijke bij afwezigheid van de filiaalmanager waarbij je zorgt dat alles in goede banen verloopt 
  • Je maakt de planningen op van productie werkzaamheden
  • Je plant diverse transporten
  • Je koopt onderdelen en materialen aan 
  • Je geeft ondersteuning aan je collega’s bij vragen of problemen

 

Tools & vereisten
  • Persoonlijkheid
    • Flexibiliteit
    • Samenwerken in team
    • Stressbestendigheid
    • Zelfstandig werken
  • Talenkennis
    • Nederlands (zeer goed)
    • Frans (matig)
    • Frans (goed)
  • Tools
    • Microsoft Office (Excel, Word, ...)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Je krijgt de kans om elke dag het beste van jezelf te geven en met een goed gevoel naar het werk te gaan
  • Je werkt in je eigen regio met een flexibele werkregeling
  • Een mooi bedrag op je rekening? Check! Daarnaast ontvang je ook maaltijdcheques
  • Je hebt recht op een bonusregeling, hospitalisatieverzekering en diverse personeelskortingen zodra je vast in dienst bent 
  • Je hebt 32 verlofdagen per jaar 
  • Ben je klaar voor de volgende stap of wil je je carrière intern een andere richting geven? Een team van opleidingsconsultants staat voor jou klaar! 

 

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma in een technische richting
  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een leidinggevende functie binnen een technische omgeving
  • Je kan erg zelfstandig werken en kan vlot prioriteiten stellen 
  • Je beschikt over heel wat leidinggevende skills
  • Plannen en coördineren zit in je genen 
  • Je steekt zelf ook graag de handen uit de mouwen en je collega’s helpen en coachen geeft jouw enorm veel voldoening
  • Je voert je werkt heel gestructureerd, doelgericht en proactief uit
  • Je bent flexibel ingesteld 
  • Stress is voor jou een verre onbekende
  • Je beschikt over een rijbewijs B 
  • Je beheerst het Nederlands uitstekend, als je ook een mondje Frans kan is dit mooi meegenomen
  • Je staat open voor een tijdelijke job van minimum 2 maanden

 

Zo scoor je extra punten
  • Snelle beschikbaarheid
  • In bezit van eigen wagen
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Je komt terecht in een no nonsense internationaal bedrijf met grote naamsbekendheid waar dynamiek en initiatief gewaardeerd worden en waar er ruimte is voor zelfstandigheid en zelfontplooiing.

Grootte

200 - 999 werknemers

Troeven
  • Internationale speler
  • Vaste waarde binnen de sector
  • Verschillende vestigingen
  • Rechtstreeks contact met je leidinggevende
  • Doorgroeimogelijkheden
Jouw contract
  • Tijdelijke job

Plaats van tewerkstelling: Rumst

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Yolaine neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!