Project Coördinator Binnendienst in Zonhoven

Als project coördinator binnendienst ben je de spilfiguur van de organisatie, regio Zonhoven.

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
10 - 49 werknemers

De job

Jouw taken
  • Je staat in voor het verwerken van offerte-aanvragen en opdrachten voor de Belgische evenementen- en semi-permanente markt;
  • In deze spilfunctie heb je nauw contact met je collega’s in de buitendienst en ondersteunt hen op organisatorisch, commercieel, technisch, en administratief gebied;
  • Je volgt de offertes op, zet deze om in opdracht en zorgt voor een tijdige en complete follow-up richting klant, leveranciers, planning en logistiek;
  • Daarbij heb je veel contact met klanten, leveranciers, onze technische en logistieke afdeling en montageploegen.
Tools & vereisten
  • Persoonlijkheid
    • Leervermogen
    • Nauwkeurigheid
    • Creatief denken
    • Zelfstandig werken
    • Zelfvertrouwen
    • Commerciële ingesteldheid
    • Resultaatgerichtheid
    • Flexibiliteit
  • Talenkennis
    • Frans (goed)
    • Nederlands (zeer goed)
    • Duits (matig)
    • Engels (matig)
  • Tools
    • ERP
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Je belandt in een gemotiveerd en collegiaal team met een informele werksfeer;
  • Er zijn mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en intern te groeien;
  • Ze bieden meer dan 100 interne trainingen aan om te blijven leren;
  • Je krijgt een marktconform loon aangevuld met extra legale voordelen.

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je hebt een afgeronde, commerciële bacheloropleiding of een gelijkwaardig werk- en denkniveau;
  • Je bent een kei in organiseren en coördineren;
  • Je bent communicatief vaardig en hebt technisch inzicht;
  • Je beschikt over administratieve/commerciële vaardigheden en bent bereid om projectverantwoordelijkheid te dragen;
  • Je hebt ervaring met MS-office en een ERP systeem (Microsoft Dynamics is een pré)
  • Je beschikt over goede spreek- en schrijfvaardigheden in de Nederlandse en Franse taal, Engels en Duits zijn een pré;
  • Affiniteit met projectmatig werken en/of de evenementenbranche is een plus;
  • Door de gunstige ligging van jouw woonplaats kun je zowel in Zonhoven als in Kessel op kantoor werken.
Zo scoor je extra punten
  • Sector kennis
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Je komt terecht in een familiebedrijf. Ze zijn een internationale specialist in demontabel bouwen. Ze bouwen tenten en tijdelijke accommodaties voor topevenementen zoals sportevenementen, beurzen en festivals maar ook demontabele gebouwen voor onder andere supermarkten, sporthallen en distributiecentra. Eigenlijk overal waar tijdelijke ruimte nodig is. Ze hechten veel belang aan het welbevinden van hun medewerkers en houden van een goed feestje of een leuke uitstap.

Grootte

10 - 49 werknemers

Troeven
  • Internationale speler
  • Familiale sfeer
Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: Zonhoven

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Olivia neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!