Logistiek medewerker in Wijnegem

Als logistiek medewerker van een weegbrug verzorg je een aantal administratieve en financiële taken. 

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost) | Vroege
200 - 999 werknemers

De job

Jouw taken
  • Je komt als logistiek medewerker terecht bij een belangrijke speler op vlak van wegenwerken en infrastructuur
  • Je bedient de weegbrug voor vrachtvervoer
  • Je volgt het transport nauwkeurig op in functie van de planning
  • Je verzorgt de administratie en facturatie van de weegbrug

Tools & vereisten
  • Talenkennis
    • Duits (matig)
    • Frans (matig)
    • Engels (zeer goed)
    • Nederlands (zeer goed)
    • Engels (goed)
    • Duits (goed)
    • Frans (goed)
  • Persoonlijkheid
    • Klantgericht
    • Flexibiliteit
    • Zelfstandig werken
    • Contactvaardigheid
  • Tools
    • Microsoft Office (Excel, Word, ...)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Het bedrijf geniet internationale faam en maakt deel uit van een stabiele groep die een marktleider positie bekleedt
  • Deze werkgever is gekend voor zijn kwaliteit, zin voor innovatie en creativiteit
  • Er heerst een aangename werksfeer waarbij een degelijke en professionele ondersteuning van de werknemers de sleutel tot succes is 
  • Ideeën kunnen uitgewisseld worden op een constructieve en open-minded manier
  • Je krijgt heel wat verantwoordelijkheden binnen je job en dit binnen een dynamische werksfeer
  • Een aantrekkelijk salarispakket met heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een ziekteverzekering, groepsverzekering, ecocheques… (verzekeringen bij vast contract) 
  • Er worden heel wat doorgroeimogelijkheden aangeboden zodat jij kan evolueren naar gelang jouw interesses en competenties en dit zowel op nationaal als internationaal niveau

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je volgde een economische of logistieke richting en hebt bij voorkeur al een eerste vergelijkbare werkervaring
  • Je kan vlot werken met MS-Office
  • Je hebt sterke organisatorische en administratieve skills
  • Je neemt van nature uit heel wat initiatief en je bent communicatief 
  • Je voert je werk op een zelfstandige, nauwkeurige, correcte en klantgerichte manier uit
  • Je beheerst het Nederlands uitstekend en je drukt je vlot uit in het Engels; een basiskennis Frans en/of Duits zijn een plus
  • Je beschikt over een rijbewijs B en een eigen wagen 
  • Je bent bereid om vroeg te starten (om 05.30u) en kan af en toe wat later werken 

Zo scoor je extra punten
  • Sector kennis
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Je komt terecht in een bedrijf gespecialiseerd in wegenwerken en infrastructuur.

Grootte

200 - 999 werknemers

Troeven
  • Vaste waarde binnen de sector
  • Innovatief bedrijf
  • Verschillende vestigingen
  • Werkmateriaal
Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: Wijnegem

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Yolaine neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!