Service Desk Medewerker in Beigem

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
50 - 199 werknemers

De job

Jouw taken

Als Service Desk medeweker werk je in een team samen en bestaat de functie in hoofdzaak uit Incident en Service Management.

Dit doe je door telefoons te beantwoorden of door te reageren op e-mails van onze gebruikers via het ticketingsysteem met allerlei vragen, aanvragen en meldingen van storingen en/of problemen met onze ICT infrastructuur.

Je probeert zoveel mogelijk zelf op te lossen of oplossingen te zoeken in onze documentatie en historiek van tickets. Indien nodig worden specifieke vragen aan specialisten doorgegeven.

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • aanspreekpunt voor ICT gerelateerde
    aanvragen, incidenten en problemen
  • beheer van end-users
    ICT-infrastructuur (o.a. desktops, laptops, iPhones, printers, scanners,
    software) en dit op een gestructureerde efficiente manier
  • end-user hardware en software
    configureren en installeren volgens de aanwezige procedures
  • installatie procedures uitvoeren voor
    configuraties en indien deze procedures niet meer up-to-date zijn, deze
    aanpassen
  • voor de handliggende How-to vragen
    beantwoorden van gebruikers
  • het hoofdkantoor is in
    de haven van Antwerpen maar je moet ook
    op locatie
    gaan naar de andere terminals in
    Kallo,
    Gent en Terneuzen
  • alle nieuwe aanvragen en incidenten
    doorlopen en opvolgen, plus ook al de communicatie verzorgen/opvolgen van
    die requests
  • Alle techniekers, zoals bijv Canon en
    Ricoh, aansturen en opvolgen
  • LEVERINGEN aannemen en assets DB
    aanpassen
  • meedraaien in een 24/7 standby service

Tools & vereisten
  • Talenkennis
    • Nederlands (zeer goed)
    • Engels (zeer goed)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

Brutoloon: volgens barema
Maaltijdcheques: 7 euro per gewerkte dag
Maaltijdvergoeding: 3 euro per gewerkte dag
Aanloopperiode van 6 maanden (interimperiode)
Na aanloopperiode: groeps- & hospitalisatieverzekering
Firmawagen, laptop, gsm

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • je bent communicatief en je hebt een
    klantgerichte ingesteldheid
  • je bent analytisch, doorgrondt
    problemen in een korte periode
  • een flexibele teamplayer, die
    hulpvaardig en stressbestendig is en een positieve persoonlijkheid
  • een sterke interesse in ICT
  • je beschikt over een goede algemene
    kennis van Windows 10, Microsoft Office 2016, Dell hardware en
    basisnetwerking
  • kennis van Xenapp en Lotus Notes Mail
    is een pluspunt
  • goede kennis van
    Nederlands en Engels is een vereist
  • rijbewijs B

Het bedrijf

Corebusiness

Antwerpen, Kallo, Gent, Terneuzen

Grootte

50 - 199 werknemers

Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: Beigem

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Morgane neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!