Commercieel administratief bediende in Herentals

Wil jij klanten van dienst zijn en ben je een administratieve duizendpoot? Lees dan zeker verder.

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Tijdelijke job
Voltijds
Dag (dagpost)
200 - 999 werknemers

De job

Jouw taken
  • Je beheert dagelijks de administratieve opvolging van klanten
  • Je bent binnen het team verantwoordelijk voor een enthousiaste en correcte administratieve en commerciële opvolging van de offertes en bestellingen
  • Je maakt offertes op, geeft bestellingen in, volgt backorders op
  • Je beantwoordt vragen van klanten via telefoon en mail
  • Je beheert ook een deel van de facturatie
  • Je neemt diverse ondersteunende taken op binnen het filiaal
Tools & vereisten
  • Persoonlijkheid
    • Samenwerken in team
    • Commerciële ingesteldheid
    • Klantgericht
    • Nauwkeurigheid
    • Contactvaardigheid
  • Talenkennis
    • Nederlands
  • Tools
    • Microsoft Office (Excel, Word, ...)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Een afwisselende job bij een sterk groeiende specialist in elektrisch materiaal en oplossingen voor de industriële, residentiële en tertiaire markt
  • Een werkgever die zich volop inzet op sociaal en ecologisch vlak door o.a. de realisatie van groene bedrijfsgebouwen, een minimale ecologische voetafdruk binnen hun activiteiten, het aanbieden van efficiënte energieoplossingen en het steunen van goede doelen zoals “Kom op tegen kanker”
  • Een warm bedrijf waar de medewerkers en klanten centraal staan. Een werkomgeving waar men streeft naar fantastische resultaten dankzij doorgedreven teamwork
  • Een aantrekkelijk salarispakket conform je opleiding en ervaring

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je beschikt minimum over een A2-diploma
  • Je communiceert vlot in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent gepassioneerd door veelvuldig klantencontact, telefonisch en via mail
  • Je hebt een goede kennis van de gangbare MS Office toepassingen
  • Samen met je collega’s ga je er dagelijks voor de opgelegde doelstellingen te behalen
  • Je bent op zoek naar een tijdelijk job: je kan tussen half augustus en begin september opstarten en engageert je om tot het einde van het jaar te werken
Zo scoor je extra punten
  • Snelle beschikbaarheid
  • Beperkte afstand naar werklocatie

Het bedrijf

Corebusiness

Een afwisselende job bij een sterk groeiende specialist in elektrisch materiaal en oplossingen voor de industriële, residentiële en tertiaire markt.

Grootte

200 - 999 werknemers

Jouw contract
  • Tijdelijke job

Plaats van tewerkstelling: Herentals

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Yolaine neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!