Back office assistant in Haren

Je bent het internequivalent van onze klant verkoopsteam & u bent verantwoordelijk voor de aankoop en werkt mee aan projecten voor merkontwikkeling.

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
10 - 49 werknemers

De job

Jouw taken
  • U bent de tussenpersoon tussen de verkopers en de Product Managers. 
  • U codeert de bestellingen en stuurt de verzendingsbevestigingen
  • U definieert de goederen verzendings- en ontvangstprioriteiten
  • U creëert de nieuwe klantenprofielen in de software Navision
  • U maakt en verzendt offertes naar de klanten
  • U beheert de dienst na verkoop
  • U volgt de stockwisselingen op
  • U codeert de aankoopbestellingen en volgt de leveringstermijn
  • U neemt deel aan vergaderingen met onze leveranciers
  • Afhankelijk van jouw verwantschappen neemt u deel aan vergaderingen met de Product Managers over verschillende thema’s zoals productselectie, promoties, emailing…
  • U bent de support van de Product Managers in een aantal taken in verband met de aangewezen merken (masterdata, verzending van foto’s, transporteurbestellingen, tentoonstellingen …)
  • U maakt prijsaanvragen bij de leveranciers

 

Tools & vereisten
  • Talenkennis
    • Nederlands (zeer goed)
    • Frans (zeer goed)
    • Engels (zeer goed)
  • Persoonlijkheid
    • Commerciële ingesteldheid
    • Samenwerken in team
    • Zelfvertrouwen
    • Klantgericht
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

Een gevarieerde en stimulerende functie in een dynamische en gezellige sfeer.
Een voltijdsbaan in een gemotiveerd en vriendelijk team

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • U bent tweetalig Nederlands en Frans. Engels spreken is een pluspunt
  • U beheert MS Office programma’s. Kennis in Microsoft Dynamics Navision is een troef
  • U bent een nauwkeurige, methodische en dynamische persoon
  • U gaat goed met mensen om en hebt goede commerciële vaardigheden
  • U bent flexibel, proactief en stressbestendig
  • Een zekere ervaring van een paar jaren in een vergelijkbaar functie is een pluspunt
Zo scoor je extra punten
  • Snelle beschikbaarheid
  • Beperkte afstand naar werklocatie

Het bedrijf

Corebusiness

Onze klant is een gekend bedrijf in de verkoopwereld van kantoorbenodigdheden en schoolmateriaal.

Grootte

10 - 49 werknemers

Troeven
  • Verschillende vestigingen
  • Familiale sfeer
  • Doorgroeimogelijkheden
Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Is deze job iets voor jou?

Laat er geen gras over groeien.

Apply with WorkID
Hoe IMPACT jou kan helpen?
Jarenlange expertise

Met een team van 100 ervaren specialisten bezorgen we je een job op jouw maat.

Uitgebreid netwerk

Een familiebedrijf of internationale speler: we vinden een bedrijf dat bij je past.

Eenvoudig sollicitatieproces

We doen het grootste werk voor jou: contacten leggen, afspraken maken …

70% kans op een vaste job

Na een geslaagde interimperiode ligt er meestal een vast contract voor je klaar.

Solliciteer voor

Back office assistant in Haren

1
2
3
4
5

Wat is je naam?

  • Je hebt geen cv of profiel nodig.
  • Het duurt slechts 2 tot 5 minuten.
Heb je al een Mijn IMPACT-profiel? Log in

Michela
Heb je een vraag? Stel ze aan Michela.
Kantoor Brussels

Over Michela

Michela crée de l’impact en découvrant ce qui
se cache derrière les mots sur votre CV
et en vous aidant au mieux.

Cœur maternel - Déterminée – Passionnée

Plaats van tewerkstelling: Haren

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Michela neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!