Helpdeskmedewerker in AARSCHOT

Vlotte helpdeskmedewerker met geduld en technische achtergrond.

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost) | Weekend | 3 ploegen
50 - 199 werknemers

De job

Jouw taken
  • In eerste instantie sta je onze klanten telefonisch te woord wanneer zij technische problemen ondervinden met hun systemen.
  • Voornamelijk gaat het over alarmcentrales, brandcentrales, toegangscontrole en beeldverwerking voor camerasystemen.
  • Je analyseert de vraag van de klant en tracht vanop afstand een oplossing voor het probleem door te voeren. Indien nodig kan een technicus ter plaatse gaan.
  • Hiervoor werk je overdag samen met de planningsdienst en beschik je na de werkuren over techniekers van wacht die je zelf aanstuurt.
  • Elke vraag en elk contact wordt nauwgezet geregistreerd en opgevolgd in ons ERP- systeem. Zo weet je uitstekend te communiceren met andere interne diensten.
  • Opvolging en uitvoeren van diverse taken; badges aanmaken, mailverwerking, SLA opvolging en controle, communicatie met ordediensten enz. zijn dagelijkse activiteiten die voor voldoende afwisseling in de job zorgen.
  • Continue verbeteringen van de werking van het team is een must, hierin vragen we de inbreng van alle teamleden, ook die van jou.
Tools & vereisten
  • Persoonlijkheid
    • Klantgericht
    • Flexibiliteit
    • Probleemoplossend werken
  • Talenkennis
    • Nederlands (zeer goed)
    • Engels (goed)
    • Frans (zeer goed)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Een boeiende en afwisselende job in een uitdagende en dynamische werkomgeving
  • Een enthousiast team dat je graag vanaf dag 1 meeneemt in hun verhaal
  • Continue opleiding, ruimte tot zelfontplooiing en reële doorgroeimogelijkheden
  • Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je hebt een technische achtergrond (informatica, …) en een goed inzicht in techniek
  • Je bent flexibel ingesteld en kan (na een volledige opleiding) zelfstandig werken
  • Je kan vlot communiceren in het Nederlands en Frans, je hebt kennis van het Engels
  • Je staat ervoor open om nieuwe systemen te leren kennen en juiste werkmethodes / procedures te volgen
  • Je bent goed in multitasking, analyseren en prioriteiten stellen
  • Je bent in het bezit van een attest bewakingsagent, of bent bereid dit te behalen na het afronden van een proefperiode
  • Je hebt geen probleem met een 3-ploegenstelsel, zelfs niet met werken op zaterdagen, zon- en feestdagen
  • Kennis van Navision is een troef
Zo scoor je extra punten
  • Sector kennis

Het bedrijf

Corebusiness

Een bedrijf actief in elektronisch installaties.

Grootte

50 - 199 werknemers

Troeven
  • Vaste waarde binnen de sector
  • Rechtstreeks contact met je leidinggevende
  • Doorgroeimogelijkheden
Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Plaats van tewerkstelling: AARSCHOT

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Helen neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!