Order administrator in BRUXELLES - BRUSSEL
Verantwoordelijkheid voor individuele klanten dossiers, verwerken van bestellingen en dagelijks opvolging van bestelling schema’s, oplossen van problemen en vragen.
De job
Jouw taken
- De kandidaten gaan de klanten moeten verder helpen zowel telefonisch als per e-mail. Een basisch opleiding van de producten en tools is voorzien.
-
Beheer en coördinatie van uw eigen accounts
- Enig aanspreekpunt voor uw klant voor alle vragen of problemen die betrekking hebben op de bestelling
- Verwerking en erkenning van bestellingen op dagelijkse basis via Navision en Oracle
- Zorg voor uitstekende communicatie naar klanten via e-mail, fax en telefoon
- Beschikbaarheid en prijzen controleren
- Klanten voorzien van backorderrapporten en verzendrapporten via Navision en Oracle
- Communiceren met lead-time analisten en planners over voorraadvereisten
- Organiseren van geconsolideerde zendingen en boekingsvereisten per individuele behoefte van de klant
Tools & vereisten
- Talenkennis
- Frans (zeer goed)
- Engels (zeer goed)
- Nederlands (zeer goed)
- Persoonlijkheid
- Probleemoplossend werken
- Zelfstandig werken
- Leervermogen
- Stressbestendigheid
- Nauwkeurigheid
- Tools
- Microsoft Office (Excel, Word, ...) (zeer goed)
Werkregime
- Voltijds
Aanbod
- Interim contract met zicht op vast contract
- Arbeidsregime van 39u/38u
- Ma tem do : 8u30 – 17u30 incl 1u onbetaald middagpauze
- Vrij : 8u30 – 16u30 incl 1u onbetaald middagpauze
Na het interim period:
- Hospitalisatieverzekering
- Groepsverzekering
- Maaltijdcheques van 6€
- Vergoeding woon-werk verkeer
- Sectoriële premie
- Eco-chèques
- Fietsvergoeding
- Bruto maandloon 2300 euros
Jouw profiel
In dit plaatje pas jij
- Perfect tweetalig (NL & FR)
- Goede kennis van EN (voor interne communicatie)
- Stressbestendig
- Een minimum interesse in administratie
- Klantgericht
- Ervaring in Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)
- Computerkennis
Zo scoor je extra punten
- Snelle beschikbaarheid
- Beperkte afstand naar werklocatie
- Sector kennis
Het bedrijf
Corebusiness
Als toonaangevende, wereldwijde navigatieleverancier, onze klant maakt superieure producten die gebruikt kunnen worden in auto's, vliegtuigen, vaartuigen, de natuur en bij sportbeoefening, en een belangrijke rol spelen in het leven van hun klanten.
Grootte
10 - 49 werknemers
Troeven
- Bedrijf in volle groei
- Vaste waarde binnen de sector
- Innovatief bedrijf
- Doorgroeimogelijkheden
Jouw contract
- Vaste indienstname na interim
Is deze job iets voor jou?
Laat er geen gras over groeien.
Apply with WorkIDHoe IMPACT jou kan helpen?
Jarenlange expertise
Met een team van 100 ervaren specialisten bezorgen we je een job op jouw maat.
Uitgebreid netwerk
Een familiebedrijf of internationale speler: we vinden een bedrijf dat bij je past.
Eenvoudig sollicitatieproces
We doen het grootste werk voor jou: contacten leggen, afspraken maken …
70% kans op een vaste job
Na een geslaagde interimperiode ligt er meestal een vast contract voor je klaar.
- Je hebt geen cv of profiel nodig.
- Het duurt slechts 2 tot 5 minuten.
Heb je een vraag? Stel ze aan Michela.
Kantoor BrusselsOver Michela
Michela crée de l’impact en découvrant ce qui
se cache derrière les mots sur votre CV
et en vous aidant au mieux.
Cœur maternel - Déterminée – Passionnée
Plaats van tewerkstelling: BRUXELLES - BRUSSEL
Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.