First Line Support in Heverlee

Je bent het eerste aanspreekpunt wanneer klanten bepaalde problemen of defecten hebben aan hun aangekochte programma's. Deze help jij zo goed mogelijk verder, via mail of telefoon. Hierbij kan je gebruik maken van een vooropgestelde handleiding indien nodig, opleiding wordt voorzien.

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Onmiddellijk vaste indienstname
Voltijds
Dag (dagpost)
50 - 199 werknemers

De job

Jouw taken

Heeft TECHNIEK je altijd geïnteresseerd, heb jij een VLOTTE babbel en heb je graag klantencontact? Dan is de functie van First Line Support zeker iets voor jou! De support afdeling fungeert als aanspreekpunt voor de klanten en daar ben jij verantwoordelijk om hen te ondersteunen bij technische problemen.

Takenpakket:

  • Je biedt zowel mondeling per telefoon als schriftelijke ondersteuning naar de klanten.
  • Je onderzoekt en registreert de klantvragen in ticketsystemen.
  • Opvolgen van de tickets met de klant en de secondline support medewerker
  • Telefonische validatie van nieuwe installaties uitvoeren
Tools & vereisten
  • Talenkennis
    • Nederlands (zeer goed)
    • Frans (goed)
    • Engels (goed)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Een afwisselende en uitdagende functie binnen een snelgroeiend en dynamisch bedrijf.
  • Opleiding on the job
  • Meedenkend bedrijf
  • Amerikaanse bedrijfscultuur

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je beschikt over een technische achtergrond of hebt reeds ervaring binnen IT/Telematica/Elektronica/Multimedia/Communicatietechnologie
  • Je hebt interesse in technische producten
  • Je bent klantgericht en beschikt over sterke professionele communicatievaardigheden
  • Je kan zelfstandig werken en maakt graag onderdeel uit van een goed functionerend team
  • Je spreekt vlot Nederlands, Engels en Frans.
  • Ervaring met Linux en/of Android is een pluspunt
  • Je hebt de ambitie om door te groeien
Zo scoor je extra punten
  • Snelle beschikbaarheid
  • Sector kennis
  • Relevante werkervaring

Het bedrijf

Corebusiness

Het is de toonaangevende leverancier van geavanceerde oplossingen voor transportbeheer die de productiviteit maximaliseren en de winstgevendheid voor de klanten verhogen. Een opwindend, ondernemend bedrijf, met een geschiedenis van uitzonderlijke groei in combinatie met een gedisciplineerde en strategische focus om de beste te zijn.Je komt terecht binnen een internationale werksfeer waarbij het team centraal staat.

Grootte

50 - 199 werknemers

Troeven
  • Internationale speler
  • Bedrijf in volle groei
  • Verschillende vestigingen
  • Rechtstreeks contact met je leidinggevende
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Opleidingsprogramma
Jouw contract
  • Onmiddellijk vaste indienstname

Plaats van tewerkstelling: Heverlee

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Maaike neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!