Customer service medewerker in Hasselt

Als customer service medewerker staat een tevreden klant bovenaan jouw prioriteitenlijst. Plannen en coördineren is wat jij graag én goed doet. 

Wie je ook bent of waar je ook voor staat: bij IMPACT geloven we dat iedereen het kan maken. Diversiteit en inclusie zijn voor ons cruciaal: in alles wat we doen, sta jij als uniek persoon centraal.
Vaste indienstname na interim
Voltijds
Dag (dagpost)
200 - 999 werknemers

De job

Jouw taken
  • Je komt als customer service medewerker terecht in één van de vestigingen die materiaal aanbieden voor installateurs in sanitair en verwarming
  • Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van klantenorders 
  • Je volgt de levering van de bestelde goederen op en staat in nauw contact met de klant
  • Je bent de centrale contactpersoon voor aannemers, bouwpromotors, leveranciers en klanten
  • Je zorgt voor een vlotte coördinatie tussen de verschillende interne afdelingen 
  • Je ondersteunt je collega’s met het opstellen en opvolgen van offertes, het voorbereiden van technische dossiers en het verzamelen van technische fiches
  • Je staat in voor een perfecte dienst na verkoop waarbij je eventuele klachten of terugzendingen op een juiste en professionele manier opvolgt

Tools & vereisten
  • Persoonlijkheid
    • Probleemoplossend werken
    • Samenwerken in team
    • Resultaatgerichtheid
    • Stressbestendigheid
    • Contactvaardigheid
    • Klantgericht
    • Nauwkeurigheid
    • Zelfstandig werken
  • Talenkennis
    • Frans (goed)
    • Nederlands (zeer goed)
Werkregime
  • Voltijds

Aanbod

  • Je functie is uitdagend, afwisselend en biedt heel wat ruimte voor zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • Je wordt omringd door professionele en toegewijde collega’s in een bedrijf in volle groei
  • Je krijgt heel wat kansen om intern te groeien en elke dag bij te leren over nieuwe producten en technologieën
  • Een mooi bedrag op je rekening? Check! Daarbovenop ontvang je ook nog heel wat extralegale voordelen

Jouw profiel

In dit plaatje pas jij
  • Je hebt al een mooie ervaring van minstens 3 jaar opgebouwd in een administratief-commerciële functie
  • Als je ervaring hebt in een groothandel of in de bouwsector is dit een meerwaarde
  • Je bent administratief sterk onderlegd
  • Je voert je werk op een correcte en nauwkeurige manier uit
  • Je bent een enthousiast persoon die erg klantgericht werkt
  • Je herkent vlot prioriteiten 
  • Je kan je helemaal uitleven in het plannen en coördineren van allerlei zaken 
  • Je kan vlot werken met MS-Office en je leert graag nieuwe programma’s kennen
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B
  • Je beheerst het Nederlands uitstekend en kan je ook goed behelpen in het Frans

Het bedrijf

Corebusiness

Je komt terecht bij een gevestigde waarde in de wereld van sanitair en verwarming waar zowel klanten als medewerkers op handen gedragen worden

Grootte

200 - 999 werknemers

Troeven
  • Familiebedrijf
  • Doorgroeimogelijkheden
Jouw contract
  • Vaste indienstname na interim

Deze vacature staat niet langer open.

Plaats van tewerkstelling: Hasselt

Er is geen exact adres beschikbaar voor deze job.
We tonen de locatie van de job.

Zo verloopt je sollicitatieproces

1
Sollicitatie

Je solliciteert op een vacature of waagt spontaan je kans.

2
Matching

Lejla neemt je sollicitatie, motivatie en cv grondig door.

3
Gesprek met IMPACT

We voelen jouw potentieel: tijd voor een gesprek en eventueel enkele tests.

4
Beslissing werkgever

Na je voorstelling en mogelijk een gesprek, maakt de werkgever de finale keuze.

5
Ondertekening contract

Je bent de juiste persoon op de juiste plek. Proficiat met de nieuwe job!