Office Manager à BRUXELLES - BRUSSEL
Wil je de spil worden van de zaken achter de schermen? Wil je een onmisbare schakel worden voor de verschillende directeurs?
L'emploi
Vos tâches
Als office manager ben je een onmisbare schakel in het werkproces. Je verricht administratieve en organisatorische werkzaamheden.
Je bent de spin in het web en zorgt dat alle zaken achter de schermen soepel verlopen.
Je bent daarnaast de steun en toeverlaat van 2 Directeurs
Verantwoordelijkheden:
- Diverse administratieve werkzaamheden zoals het beheer van bestaande contracten in straatmeubilair en dienstencontracten opvolgen in nauwe samenwerking met de steden/gemeenten
- In het kader van aanbesteding : lezen van publicaties, studie van het bestek, samenvatten van de belangrijke punten, intern documenten opvragen, coördinatie opmaak offerte en het plaatsen op het overheidsplatform
- Opvolging van inkomende en uitgaande communicatie
- Beheren van de agenda en organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen
- Voorbereiding en opmaak presentaties van dossiers voor de Directeurs
- Zakelijke correspondentie: uitwerken van memo’s, brieven, verslagen en rapporten
Outils & exigences
- Langues
- Français (très bien)
- Néerlandais (très bien)
- Anglais (bien)
- Personnalité
- La confiance
- Compétences de contact
Régime de travail
- Temps plein
Offre
- Een vast contract / Een gevarieerde en boeiende job / Een aantrekkelijk bruto maandloon / Een 13de maand en vakantiegeld / Een eindejaar bonus
- Een groeps- en hospitalisatieverzekering / Maaltijdcheques / Ecocheques
- Een firmawagen en tankkaart
- Een laptop en een gsm
- Villo abonnement
- 12 ADV-dagen
- Na een inloop periode, 2 telewerkdagen per week
Votre profil
Ce qu'on attend de vous
- je kunt foutloos Nederlands schrijven en je beheert de Franse taal
- je kunt zelfstandig werken;
- je bent vriendelijk en tactvol;
- je weet van aanpakken;
- je kunt goed plannen en organiseren;
- je bent klantgericht en ondersteunt je collega’s waar mogelijk;
- je communiceert helder, zowel mondeling als schriftelijk;
- je weet problemen te voorkomen en lost ze op waar ze zich voordoen;
- je kunt omgaan met vertrouwelijke informatie;
Vos atouts
- Disponibilité rapide
- Connaissance du secteur
- Expérience professionnelle pertinente
L'entreprise
Corebusiness
Onze Klant is de wereldwijde leider op het gebied van reclamedisplays
Taille
50 - 199 employés
Atouts
- Entreprise international
- Entreprise innovante
- Différentes agences
- Programme de formation
Votre contrat
- Contrat à durée indéterminée sans période d'intérim
Est ce un job pour vous ?
Ne ratez pas cette opportunité.
Comment IMPACT peut-il vous servir ?
Une longue expertise
Avec une équipe de 100 spécialistes chevronnés, nous trouvons un emploi à mesure pour vous.
Un réseau étendu
Une société familiale ? Une entreprise internationale ? Nous trouvons l'employeur qui vous convient.
Procédure de candidature simplifiée
De la prise de rendez-vous à l’établissement de votre contrat, nous faisons le plus gros du travail pour vous trouver un emploi.
70% d'opportunités en vue d'un contrat à durée indéterminée
Pas moins de 70 % des postes proposés vous donnent une chance d'obtenir un contrat à durée indéterminée.
- Vous n'avez pas besoin de CV ni de compte Mon IMPACT.
- La procédure ne prend que 2 à 5 minutes.
Qui est Michela ?
Michela crée de l’impact en découvrant ce qui
se cache derrière les mots sur votre CV
et en vous aidant au mieux.
Cœur maternel - Déterminée – Passionnée
Offres d'emploi recommandés
Lieu de travail: BRUXELLES - BRUSSEL
Une adresse exacte n'est pas disponible pour l'emploi.
Nous indiquons le lieu où se trouve l'emploi.