Magazijnbediende à Brussel

Plannen is je op het lijf geschreven. Ben je nauwkeurig en houd je van ordelijkheid? Vind je het leuk om contact te hebben met leveranciers, zowel mondeling als via mail?

IMPACT est intimement convaincu que tout le monde peut réussir, quelles que soient vos convictions et votre personnalité. La diversité et l’inclusion sont pour nous deux critères essentiels : étant unique à nos yeux, vous êtes au centre de tout ce que nous faisons.
Contrat fixe après une période d'interim
Jour
10 - 49 employés

L'emploi

Vos tâches
  • Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst van de goederen (aanleveringen door externe leveranciers en partners)
  • Je werkt nauw samen met de productiemanager
  • Je organiseert het lossen van vrachtwagens bij leveringen en zorgt voor de kwaliteitscontrole en administratieve opvolging van de leveringen
  • Je zorgt dat de ontvangen goederen op de juiste plek in de stock worden geplaatst
  • Je bent het aanspreekpunt van de leveranciers en beantwoordt vragen van collega's over de te ontvangen goederen

Offre

  • een inspirerende werkomgeving en een aangename sfeer in een gezond en sterk groeiend bedrijf
  • een uitgebreide interne opleiding
  • een plek binnen een stabiele onderneming in volle groei
  • doorgroeimogelijkheden om jouw ambities waar te maken
  • marktconform salarispakket met arbeidsvoorwaarden conform PC 209
  • maaltijdcheques

Votre profil

Ce qu'on attend de vous
  • Jij bent nauwgezet en ordelijk, je durft initiatief te nemen en gaat een uitdaging niet uit de weg.
  • Je werkt nauwkeurig en je bent leergierig.
  • Je hebt een hands on mentaliteit
  • Je kan vlot werken met Microsoft office
  • Je hebt reeds enige ervaring in een gelijkaardige functie
  • Ervaring met Navision dan is dat een pré
  • Het is belangrijk dat je je goed kunt uitdrukken in het Nederlands en in het Frans, zowel gesproken als geschreven
  • Je bent zelfstandig en je hebt een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel

L'entreprise

Corebusiness

Je komt terecht in een stabiel bedrijf met een gevestigde waarde die enorm groeit met een open structuur. Je zal werken voor een KMO die deel uitmaakt van een Nederlandse groep. Zij zijn een gevestigde waarde op het vlak van zonweringen en beschuttingen. 

Taille

10 - 49 employés

Atouts
  • Entreprise en pleine croissance
  • Entreprise innovante
  • Atmosphère familiale
  • Contact direct avec votre responsable
  • Possibilités d'évolution
  • Outils de travail ou matériel de travail
Votre contrat
  • Contrat fixe après une période d'interim

Lieu de travail: Brussel

Une adresse exacte n'est pas disponible pour l'emploi.
Nous indiquons le lieu où se trouve l'emploi.

Voici comment se déroule la procédure de candidature

1
Candidature

Vous envoyez votre candidature pour une offre d’emploi spécifique ou de manière spontanée.

2
Concordance

Tania examine votre candidature et recherche un emploi dans votre champ de compétences.

3
Entretien avec IMPACT

Nous avons senti votre potentiel : l'heure est venue de passer un entretien ainsi que quelques tests.

4
Décision de l'employeur

Après votre présentation (et éventuellement un entretien), l'employeur prend sa décision.

5
Signature du contrat

Vous êtes le bon candidat chez le bon client. Félicitations pour votre nouvel emploi !