Werkvoorbereider à Antwerpen 4

Je staat in voor de volledige realisatie van jouw project al was het je eigen bedrijf. Je hebt bij ons geen 6 werven tegelijk waar je alleen maar brandjes kunt blussen

Ce poste n'est pas disponible dans votre langue. Vous pouvez trouver la version originale ici
IMPACT est intimement convaincu que tout le monde peut réussir, quelles que soient vos convictions et votre personnalité. La diversité et l’inclusion sont pour nous deux critères essentiels : étant unique à nos yeux, vous êtes au centre de tout ce que nous faisons.
Contrat fixe après une période d'interim
Temps plein
Jour
50 - 199 employés

L'emploi

Vos tâches

Als Technisch bediende ben je de rechterhand van de verschillende project– en werfleiders en calculatie, zowel in de aanbestedingsvoorbereiding als tijdens de uitvoering van een werf en dit op technisch en administratief vlak. Het is een zeer uitgebreid takenpakket waardoor geen dag hetzelfde zal zijn. Een kleine greep uit je werkzaamheden zijn o.a.

  • Bestekaanvragen
  • Pre-kwalificaties in orde maken 
  • Voorbereiding van een aanbesteding / opmaak offerte dossier
  • Werfdossier aanmaken met bijkomende administratie van de werven die ‘in uitvoering’ gaan
  • Method Statement opmaken
  • Afgesproken prijsafspraken leveranciers en onderaannemers inlezen voor de opmaak van bestelbonnen
  • Klantencontract systemen ‘up to date’ houden
  • Onderaannemingscontracten in orde maken
  • Opmaken en aanvragen van o.a. technische fiches en andere certificaten en documenten
  • Opmaken blanco vorderingsstaat werk in uitvoering
  • Leiding plannen aanvragen via online toepassing
  • Checkin@Work en tijdig aanmelden van de werknemers, machines en onderaannemers op industriesites
  • Controle en melding Onderaannemers + werken 30bis
  • Voorbereiden van uitzettekeningen, het maken van 3D machinemodellen, en deze inlezen in de machine
Outils & exigences
  • Langues
    • Néerlandais (très bien)
Régime de travail
  • Temps plein

Offre

Je komt terecht in een innovatief familiebedrijf met een 'no-nonsense' mentaliteit en korte lijnen. Geen 2 dagen zijn hetzelfde. Je werkt samen met gemotiveerde, enthousiaste collega's die dagelijks met plezier naar hun werk komen. We luisteren graag naar jouw mening, ideeën en inbreng. Jij bent immers de specialist op jouw vakgebied. 

We bieden je na een geslaagde uitzendperiode een vast contract aan van onbepaalde duur. Je salaris wordt bepaald naargelang je inzet en prestaties. Deze wordt steeds op tijd uitbetaald. 

We werken met normale (dag)werkuren. ’s Avonds ben je dus altijd op tijd thuis.

Er worden zowel interne als externe opleidingen georganiseerd maar ook leuke bedrijfsactiviteiten. 

Votre profil

Ce qu'on attend de vous
  • Je hebt bij voorkeur een Bachelor diploma in een technische (bouw) richting met affiniteit voor administratie
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office en met name van Excel
  • CAD Software pakketten en Civil 3D is niet nieuw voor jou
  • Je denkt logisch en analytisch
  • Je houdt van veel variatie en bent leergierig om door te kunnen groeien
  • Je hebt zin voor initiatief, bent nauwgezet en zeer gestructureerd
  • Je bent organisatorisch en administratief sterk
  • VCA-attest (of bereid dit te behalen)
  • Rijbewijs B
  • Nederlandstalig
Vos atouts
  • Connaissance du secteur
  • Expérience professionnelle pertinente

L'entreprise

Corebusiness

We houden van een ‘no-nonsense’ mentaliteit en korte lijnen. Investeren graag in “onze mensen”, omdat we willen dat jouw vakkennis en persoonlijke ontwikkeling tot hun recht komenWe houden ons bezig met boeiende projecten en de corebusiness van de wegenbouw

Taille

50 - 199 employés

Atouts
  • Entreprise en pleine croissance
  • Entreprise innovante
  • Contact direct avec votre responsable
  • Possibilités d'évolution
  • Outils de travail ou matériel de travail
Votre contrat
  • Contrat fixe après une période d'interim

Ce job n'est plus disponible.

Lieu de travail: Antwerpen 4

Une adresse exacte n'est pas disponible pour l'emploi.
Nous indiquons le lieu où se trouve l'emploi.

Voici comment se déroule la procédure de candidature

1
Candidature

Vous envoyez votre candidature pour une offre d’emploi spécifique ou de manière spontanée.

2
Concordance

Tamara examine votre candidature et recherche un emploi dans votre champ de compétences.

3
Entretien avec IMPACT

Nous avons senti votre potentiel : l'heure est venue de passer un entretien ainsi que quelques tests.

4
Décision de l'employeur

Après votre présentation (et éventuellement un entretien), l'employeur prend sa décision.

5
Signature du contrat

Vous êtes le bon candidat chez le bon client. Félicitations pour votre nouvel emploi !