Deeltijds Techn. Commercieel medew. à Boom

Als technisch commerciële allround medewerker sta je in voor de logistiek en orderverwerkingsadministratie.    

Ce poste n'est pas disponible dans votre langue. Vous pouvez trouver la version originale ici
IMPACT est intimement convaincu que tout le monde peut réussir, quelles que soient vos convictions et votre personnalité. La diversité et l’inclusion sont pour nous deux critères essentiels : étant unique à nos yeux, vous êtes au centre de tout ce que nous faisons.
Contrat fixe après une période d'interim
Temps partiel
Jour
1 - 9 employés

L'emploi

Vos tâches
  • Je bent verantwoordelijk voor de algehele administratieve orderverwerking  binnen Bouwsoft, vanaf ontvangst bestelling tot facturatie . 
  • Je bent verantwoordelijk voor de algehele administratieve inkooporderverwerking binnen Bouwsoft. 
  • Je maakt inkooporders , orderbevestigingen,  leveringsbonnen, transportdocumenten, labels, …. op.
  • Je bent verantwoordelijk voor het algehele magazijnbeheer. Je beheert de inventaris van de voorraden in Bouwsoft ( CRM-systeem ). Je registreert inkomende en uitgaande goederen. Je houdt éénmaal per kwartaal een inventaris. 
  • Je bent verantwoordelijk voor het correct opvolgen van bestellingen van de klanten en ontvangen van leveringen van leveranciers. 
  • Je bent verantwoordelijk voor de volledige coördinatie en organisatie van logistieke opdrachten.
  • Je biedt op efficiënte en flexibele manier logistieke ondersteuning.
  • Je geeft technisch en commercieel advies aan diverse doelgroepen en begeleidt tot de verkoop.
  • Je zal prospecteren naar nieuwe klanten en toepassingen.
  • Je onderbouwt adviezen, koppelt offertes en volgt op. 
  • Je werkt marketingcampagnes uit en voert deze ook uit (internet, mailings, social media...). 
  • Je verricht zowel magazijn als administratieve opdrachten.  
  • Je voert heftruckwerk uit voor het laden en lossen van inkomende en uitgaande goederen.  
  • Je werkt nauw samen met de zaakvoerder en geeft hen technische, commerciële, marketing en logistieke ondersteuning 

 

 
Outils & exigences
  • Personnalité
    • Précision
    • Travailler de manière autonome
    • Capacité d'apprentissage
    • La flexibilité
    • Résistance au stress
    • Compétences de contact
    • Attitude commerciale
    • Orienté client
    • Orientation du résultat
    • Travail de résolution de problèmes
    • Travail d'équipe
  • Langues
    • Français (modéré)
    • Allemand (modéré)
    • Anglais (bien)
    • Néerlandais (très bien)
  • Outils
    • Microsoft Office (Excel, Word, ...)
Régime de travail
  • Temps partiel

Offre

  • Een zeer uitdagende en gevarieerde functie in een gezond en groeiend bedrijf in volle expansie.
  • Je zal deel uitmaken van een dynamisch team en voorzien worden van een competitief salaris. 
  • Na een geslaagde interimperiode, vast contract van onbepaalde duur. 
  • Een dynamisch bedrijf, waar initiatief en ondernemerschap gewaardeerd worden.
  • Een innovatieve, vooruitstrevende en technische omgeving.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden, o.a. door  begeleiding en opleidingen.
 

Votre profil

Ce qu'on attend de vous
  • Je hebt reeds een aantal jaar ervaring in een gelijkaardige functie ( Logistiek, magazijn, orderadiminstratie )
  • Je hebt een technische opleiding genoten en hebt technisch inzicht om een productgamma snel onder de knie te krijgen. Diploma secundair onderwijs of gelijkwaardig niveau door ervaring.
  • Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands en een zeer goede kennis van het Engels en basiskennis van Duits en Frans.  
  • Je bent pro-actief, organisatorisch, gemotiveerd en nauwkeurig ingesteld. 
  • Je bent organisatorisch sterk en kan prioriteiten stellen. 
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Je bent flexibel en klantgericht. 
  • Je bent bereid om in het magazijn en de werkplaats werkzaamheden uit te voeren.   
  • Je bent zorgvuldig en werkt nauwgezet, secuur volgens de vastgelegde procedures.  
  • Je steekt de handen uit de mouwen en bent stressbestendig. Diversiteit aan taken, zowel administratief als uitvoerend, schrikken je niet af. 
  • Je leert snel en hebt een uitstekend probleemoplossend vermogen. 
  • Je bent computervaardig en je werkt vlot met MS Office en CRM-systeem ( Bouwsoft, na opleiding )
  • Je bent een echte teamplayer, maar houdt ook van zelfstandig en doelgericht werken.
  • Je bent onmiddellijk beschikbaar en kijkt uit naar een nieuwe uitdaging op professioneel vlak.

 

 

 

 

 

 
Vos atouts
  • Disponibilité rapide
  • Proximité du lieu de travail
  • Expérience professionnelle pertinente

L'entreprise

Corebusiness

Een jong bedrijf, gespecialiseerd in het ontwerpen, bewerken en leveren van hoge performante , temperatuurbestendige en brandwerende isolatie voor de industrie en OEM-markt. Het bedrijf en magazijn is gelegen te Boom.   

Taille

1 - 9 employés

Atouts
  • Entreprise familiale
  • Contact direct avec votre responsable
Votre contrat
  • Contrat fixe après une période d'interim

Lieu de travail: Boom

Une adresse exacte n'est pas disponible pour l'emploi.
Nous indiquons le lieu où se trouve l'emploi.

Voici comment se déroule la procédure de candidature

1
Candidature

Vous envoyez votre candidature pour une offre d’emploi spécifique ou de manière spontanée.

2
Concordance

Tamara examine votre candidature et recherche un emploi dans votre champ de compétences.

3
Entretien avec IMPACT

Nous avons senti votre potentiel : l'heure est venue de passer un entretien ainsi que quelques tests.

4
Décision de l'employeur

Après votre présentation (et éventuellement un entretien), l'employeur prend sa décision.

5
Signature du contrat

Vous êtes le bon candidat chez le bon client. Félicitations pour votre nouvel emploi !