Administratief Onthaalmedewerker à Diest

Ben jij opzoek naar een toonaangevend bedrijf waar jij verantwoordelijk bent voor de administratieve zaken? Dan lijkt deze vacature iets voor jou.   

Ce poste n'est pas disponible dans votre langue. Vous pouvez trouver la version originale ici
IMPACT est intimement convaincu que tout le monde peut réussir, quelles que soient vos convictions et votre personnalité. La diversité et l’inclusion sont pour nous deux critères essentiels : étant unique à nos yeux, vous êtes au centre de tout ce que nous faisons.
Contrat fixe après une période d'interim
Temps plein
Jour
10 - 49 employés

L'emploi

Vos tâches

Momenteel is onze klant opzoek naar een stipte en gemotiveerde bediende die zichzelf kan van in een uitgebreid maar afwisselend takenpakket.

Je takenpakket bevat de volgende zaken: 

  • Het beheren van de telefooncentrale 
  • Het verwerken van zowel ingaande als uitgaande post 
  • Het bieden van administratieve ondersteuning aan verschillende afdelingen 
  • Opvolgen en beheren van schade- en polisbeheer
  • Bestellen van kantoormateriaal en bedrijfskledij en warme maaltijden
  • Agendabeheer van zaakvoerder
  • Verwerken van facturatie voor de service buitendienst (mailen van facturen en inscannen van de werkorders + linken in xpower) + klassement 

 

Outils & exigences
  • Personnalité
    • Travailler de manière autonome
    • Attitude commerciale
    • Précision
    • Orienté client
    • Compétences de contact
  • Langues
    • Français (bien)
    • Anglais (bien)
    • Néerlandais (très bien)
Régime de travail
  • Temps plein

Offre

Denk jij nu de ideale match te zijn voor de bovenstaande vacature? 

Dan kunnen wij jou het volgende bieden: 

  • Een job in een boeiende werkomgeving omgeven door enthousiaste collega's
  • Deel uitmaken van een stabiel familiebedrijf met de nodige toekomstperspectieven 
  • Een mooie verloning inclusief eco-cheques en een hospitalisatieverzekering 

Votre profil

Ce qu'on attend de vous
  • Je hebt relevante werkervaring 
  • Je kan vlot schakelen tussen verschillende werksituaties
  • Je hebt een goede kennis van MS Office 
  • Je kan werken met een ERP pakket, of bent bereid dit aan te leren 
  • Je bent klantvriendelijk en kan personen doorverwijzen naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
  • Je spreekt naast vlot Nederlands ook een mondje Frans

L'entreprise

Corebusiness

Onze klant uit regio Diest is een vertrouwde speler in de verkoop of verhuur van heftrucks, hoogwerkers en nog veel meer. 

Taille

10 - 49 employés

Atouts
  • Entreprise familiale
  • Entreprise en pleine croissance
  • Valeur fixe dans le secteur
  • Programme de formation
Votre contrat
  • Contrat fixe après une période d'interim

Ce job n'est plus disponible.

Lieu de travail: Diest

Une adresse exacte n'est pas disponible pour l'emploi.
Nous indiquons le lieu où se trouve l'emploi.

Voici comment se déroule la procédure de candidature

1
Candidature

Vous envoyez votre candidature pour une offre d’emploi spécifique ou de manière spontanée.

2
Concordance

Lies examine votre candidature et recherche un emploi dans votre champ de compétences.

3
Entretien avec IMPACT

Nous avons senti votre potentiel : l'heure est venue de passer un entretien ainsi que quelques tests.

4
Décision de l'employeur

Après votre présentation (et éventuellement un entretien), l'employeur prend sa décision.

5
Signature du contrat

Vous êtes le bon candidat chez le bon client. Félicitations pour votre nouvel emploi !