Coördinator aftersales à Pelt
Je staat in voor de coördinatie van de aftersales afdeling.
L'emploi
Vos tâches
- Je bent het aanspreekpunt van de klanten vanaf 3 maanden na afronding van het project
- Je bent het luisterend oor en neemt goed nota van het probleem of de klacht
- Je probeert in eerste instantie het probleem telefonisch op te lossen, maar indien dat niet lukt, maak je een werkbon aan
- Je controleert of de herstellingswerken binnen de garantie vallen of niet
- Zoniet, stel je een offerte op voor de klant
- Je stuurt het team van service techniekers aan en stelt hun planning op
- Je tracht de problemen zo snel en zo goed mogelijk op te lossen
- Indien het gaat om een betalende herstelling, geef je de nodige documenten door aan de boekhouding
Outils & exigences
- Outils
- Microsoft Office (Excel, Word, ...)
- Langues
- Néerlandais (très bien)
Régime de travail
- Temps plein
Offre
- Optie vast na een geslaagde interimperiode
- Marktconform salaris op basis van ervaring en capaciteiten
- Een gevarieerde, boeiende functie
Votre profil
Ce qu'on attend de vous
- Je kan enkele jaren relevante werkervaring voorleggen
- Je weet van aanpakken
- Je bent klantvriendelijk en communicatief
- Je werkt planmatig
- Je bent zowel technisch als administratief aangelegd
- Je bent een echte teamplayer
- Je werkt nauwkeurig
Vos atouts
- Expérience professionnelle pertinente
L'entreprise
Corebusiness
Onze klant is een familiebedrijf met een passie voor interieurschrijnwerkerij. Ze staan garant voor maatwerk in eigen productie. Het is een sterk groeiend bedrijf met meer dan 100 werknemers.
Taille
50 - 199 employés
Atouts
- Entreprise familiale
- Valeur fixe dans le secteur
- Entreprise innovante
Votre contrat
- Contrat fixe après une période d'interim
Ce job n'est plus disponible.
Lieu de travail: Pelt
Une adresse exacte n'est pas disponible pour l'emploi.
Nous indiquons le lieu où se trouve l'emploi.