Projectvoorbereider - Business development manager à Sint-Truiden

Als projectvoorbereider - Business development Manager zorg je voor een efficiënte analyse en een sterk opbouw van het dossier, regio Sint-Truiden.

Ce poste n'est pas disponible dans votre langue. Vous pouvez trouver la version originale ici
IMPACT est intimement convaincu que tout le monde peut réussir, quelles que soient vos convictions et votre personnalité. La diversité et l’inclusion sont pour nous deux critères essentiels : étant unique à nos yeux, vous êtes au centre de tout ce que nous faisons.
Contrat fixe après une période d'interim
Temps plein
Jour
10 - 49 employés

L'emploi

Vos tâches
  • Je bent verantwoordelijk voor de efficiënte analyse op juistheid en volledigheid van het ontwerp;
  • Je verzorgt de opbouw van het dossier en stelt een offerte op conform het aanbestedingsdossier (plannen, lastenboek, meetstaat, voorontwerp) voor de klant voor de aanbestedingsdatum;
  • Je bereidt het project voor voor de accountmanager  door anomalieën te signaliseren en speelt hier proactief op in door hierbij creatieve en concrete voorstellen te formuleren ter verbetering / optimalisering van de riolering van het project, conform de wetgeving van kracht en een klimaatadaptieve dimensionering;
  • Je analyseert 'betrouwbase' en levert de nodige informatie aan onze accountmanagers zodat zij een offerte in uitvoer kunnen opstellen aan de desbetreffende (onder)aannemer;
  • Je bestudeert de inschrijvers voor bepaalde nichemarkten en analyseert relaties tussen bouwheren / voorschrijvers / aannemers en onderaannemers. De werkvoorbereiders  en accountmanagers zullen onder meer op basis van jouw analyse  diepaangaande (toekomstige) klanten bezoeken;
  • Je hebt contact  met onze (toekomstige) klanten om ontbrekende projectgegevens op te vragen, om de offerte op te volgen en technisch advies te verlenen teneinde de klant te ontzorgen door de riolering te optimaliseren en te informeren over onze concepten.
  • Je bent één van de spilfiguren tussen ons bedrijf en onze kanten op technisch commercieel vlak, teneinde een lange termijn-relatie op te bouwen;
  • Je polst naar de behoeften in de markt en formuleert voorstellen;
  • Je volgt de marktontwikkeling op de voet.
Outils & exigences
  • Langues
    • Français (bien)
    • Néerlandais (très bien)
  • Outils
    • Microsoft Office (Excel, Word, ...)
Régime de travail
  • Temps plein

Offre

  • Er wordt een interne opleiding voorzien;
  • Een uitdagende, boeiende en zelfstandige functie met gevarieerd takenpakket waar je het verschil kan maken in een dynamische en innoverende organisatie; geen 9-to-5;
  • Een gedreven werkomgeving met ruimte voor initiatief en ambitie;
  • Kansen tot persoonlijke groei en doorgroeimogelijkheden in onze organisatie;
  • Sterk groeiend gezond familiaal bedrijf met grote portefeuille aan opdrachten;
  • Salaris in overeenstemming met kennis en ervaring, laptop/smartphone en andere extralegale voordelen.

Votre profil

Ce qu'on attend de vous
  • Je hebt een bouwkundige opleiding gevolgd;
  • Je hebt enige affiniteit met bouw en infra;
  • Je bent geïnteresseerd in technische productoplossingen;
  • Je durft Frans spreken en ten schrijven. Je bent bereid om je gedurende jde job je hierin te vervolmaken;
  • Je kan werken met het Excel en Word;
  • je draagt ontzorging en klantgerichtheid hoog in het vaandel;
  • Je bent positief ingesteld;
  • Je houdt van uitdagingen en bent stressbestendig;
  • Je werkt stipt en nauwkeuring en bent in staat om zelfstandig en gestructureerd te werken;
  • Je bent communicatief, zowel in de gesproken als de geschreven taal en je het overtuigingskracht;
  • Je bent gedreven en hebt analytisch inzicht;
  • je bent creatief en denkt praktisch probleemoplossend en out-of-the-box;
  • Je bent loyaal en een teamplayer en je helpt de kar mee trekken. 
Vos atouts
  • Disponibilité rapide

L'entreprise

Corebusiness

Je komt terecht in een groeiend gezond familiaal bedrijf met een grote portefeuille aan opdracht.  Het is een belangrijke nationale speler die hoofdzakelijk gespecialiseerd is in de zuivering van huishoudelijk- en industrieel afvalwater en regenwatermanagement in de meest ruime zin. Ze bieden een totaalpakket aan onder één dak. Ze staan voor smart, simple, solid, sure, sportive, sustainable en solidary. Er heerst een familiale sfeer en ze vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt binnen de organisatie.  

Taille

10 - 49 employés

Atouts
  • Valeur fixe dans le secteur
  • Contact direct avec votre responsable
  • Possibilités d'évolution
Votre contrat
  • Contrat fixe après une période d'interim

Ce job n'est plus disponible.

Lieu de travail: Sint-Truiden

Une adresse exacte n'est pas disponible pour l'emploi.
Nous indiquons le lieu où se trouve l'emploi.

Voici comment se déroule la procédure de candidature

1
Candidature

Vous envoyez votre candidature pour une offre d’emploi spécifique ou de manière spontanée.

2
Concordance

Mathias examine votre candidature et recherche un emploi dans votre champ de compétences.

3
Entretien avec IMPACT

Nous avons senti votre potentiel : l'heure est venue de passer un entretien ainsi que quelques tests.

4
Décision de l'employeur

Après votre présentation (et éventuellement un entretien), l'employeur prend sa décision.

5
Signature du contrat

Vous êtes le bon candidat chez le bon client. Félicitations pour votre nouvel emploi !