Internal sales à SINT-DENIJS-WESTREM

Stroomt elektriciteit en sales bij jou naadloos in elkaar over?

Ce poste n'est pas disponible dans votre langue. Vous pouvez trouver la version originale ici
IMPACT est intimement convaincu que tout le monde peut réussir, quelles que soient vos convictions et votre personnalité. La diversité et l’inclusion sont pour nous deux critères essentiels : étant unique à nos yeux, vous êtes au centre de tout ce que nous faisons.
Contrat fixe après une période d'interim
Temps plein
Jour
10 - 49 employés

L'emploi

Vos tâches

Als internal sales medewerker regio Gent ziet jouw takenpakket er als volgt uit:

  • Je beheert je eigen klantenportefeuille door een vertrouwensrelatie op te bouwen met je klanten en in te zetten op klanttevredenheid;
  • Klanten die zich registreren via de webshop ga jij contacteren om ervoor te zorgen dat ze hun weg vinden doorheen het assortiment.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt, bij moeilijke cases kan je terecht bij jouw technisch onderbouwde collega's. 
  • Sporadisch ga je klanten bezoeken. Dit doe je dan met een poolwagen.;
  • Naast het beheren van je eigen klantenportefeuille ben je ook verantwoordelijk voor het uitbreiden van het klantenbestand.  Dit wordt gedaan aan de hand van marketingacties zoals promo's bij slapende klanten en call center acties. Koude prospectie is eerder uitzonderlijk. Hiervoor worden callcenter ingeschakeld.
  • Naast het commerciële aspect dat hoofdzakelijk telefonisch en per mail gebeurt, sta je ook in voor het verkoop in de splinternieuwe toonzaal. Dit is echter een kleiner deel van jouw takenpakket, maar niet onbelangrijk!
  • We beschikken over over een tradeliner; een mobilhome dat ingericht is als mobiele showroom. Samen met een andere collega ga je hiermee naar de klanten die verder in België gevestigd zijn (vb. Antwerpen, Limburg etc). Je zal de producten dan demonstreren aan de klanten.
Outils & exigences
  • Langues
    • Néerlandais (très bien)
Régime de travail
  • Temps plein

Offre

  • Een boeiende, verantwoordelijke en afwisselende uitdaging binnen een internationale en groeiende onderneming;
  • Een no-nonsense bedrijfscultuur waar teamwork centraal staat;
  • 40 uren werkweek, dus 32 verlofdagen met een flexibele verlofregeling;
  • Het hoofdkantoor is gelegen in Sint-Denijs-Westrem, net aan de afrit van de E40, dus deze is vlot bereikbaar met de auto, fiets of openbaar vervoer;
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur;
  • Een competitief salarispakket aangevuld met extralegale voordelen.

Votre profil

Ce qu'on attend de vous

Kan jij volgende zaken afvinken en gaan je ogen fonkelen bij het horen van de functie? Dan is de functie als internal sales medewerker regio Gent echt iets voor 

  • Je voelt je als een vis in het water bij het hebben van klantencontact;
  • Werken in een team is voor jou vanzelfsprekend;
  • Heb je nog geen technische kennis, maar ben je erg leergierig, heb je interesse en ben je bereid hierin bij te leren dan kan dit zeker;
  • Je heb een zeer goede kennis Nederlands. Spreek je een mondje Frans dan is dit een pluspunt;
  • Je komt terecht in een team waar een gezonde dosis humor van pas komt;
  • Je hebt een rijbewijs op zak gezien je soms eens op klantenbezoek gaat;
  • Je bent commercieel ingesteld;
  • Gezien je jouw eigen klantenportefeuille volledig zelf beheert, is een bepaald gevoel van verantwoordelijkheid een must.

 
 
 
 
 

Vos atouts
  • En possession d'une voiture personnelle
  • Connaissance du secteur

L'entreprise

Corebusiness

Onze Partner is gespecialiseerd in producten en oplossingen voor energie-, data- en lichttechniek. Hetgeen hen zo uniek en onderscheidend maakt is de combinatie van high quality producten, technische expertise en persoonlijke support. Bij onze partner werken ongeveer 60% van de mensen in de technische consulting en sales. Omwille van de draagkracht van de groep zijn ze steeds met de nieuwste ontwikkelingen en innovaties mee. Daarom zijn ze ook actief in meer dan 40 landen. 

Taille

10 - 49 employés

Atouts
  • Entreprise international
  • Entreprise familiale
  • Valeur fixe dans le secteur
  • Atmosphère familiale
  • Programme de formation
Votre contrat
  • Contrat fixe après une période d'interim

Ce job n'est plus disponible.

Lieu de travail: SINT-DENIJS-WESTREM

Une adresse exacte n'est pas disponible pour l'emploi.
Nous indiquons le lieu où se trouve l'emploi.

Voici comment se déroule la procédure de candidature

1
Candidature

Vous envoyez votre candidature pour une offre d’emploi spécifique ou de manière spontanée.

2
Concordance

Jelmer examine votre candidature et recherche un emploi dans votre champ de compétences.

3
Entretien avec IMPACT

Nous avons senti votre potentiel : l'heure est venue de passer un entretien ainsi que quelques tests.

4
Décision de l'employeur

Après votre présentation (et éventuellement un entretien), l'employeur prend sa décision.

5
Signature du contrat

Vous êtes le bon candidat chez le bon client. Félicitations pour votre nouvel emploi !